Turn it off and on again.

Ik vind ze er een beetje afgeragd uitzien.
Alle proemn in n drek
Mwaa ziet er mooi uit juist...
koperen basis, veel dunne vinnen die niet te dicht op elkaar staan (ivm. ophoping stof), clip ziet er erg degelijk uit, en ook de fan mag er zo wezen, als ik het zo bekijk, bij het bovenstaande type.
koperen basis, veel dunne vinnen die niet te dicht op elkaar staan (ivm. ophoping stof), clip ziet er erg degelijk uit, en ook de fan mag er zo wezen, als ik het zo bekijk, bij het bovenstaande type.
en waar heb je hem gekocht ( kan um niet in price watch vinden )
Maaktie veel herrie , en hoeveel RPM doet de fan ?
Maaktie veel herrie , en hoeveel RPM doet de fan ?
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
ze zijn volgens mij ook te koop op de beverwijkse bazaar
bij een vage duitser
ze heten alleen dan smart cooler
kheb er hier ook 1 liggen
kgebruik hem alleen niet
bij een vage duitser
kgebruik hem alleen niet
Verwijderd
Zijn slechte koelers, want de vinnen van het koelblok zijn gesoldeerd op de onderkant en dat is dus niet erg bevordelijk voor de warmteoverdracht.
Daar heb ik hem ook gekocht bij Lc1parts dan weliswaar maar voor fl.59,- met koper is geen geld en ik heb de sn01Op maandag 11 juni 2001 14:40 schreef star-saber het volgende:
ze zijn volgens mij ook te koop op de beverwijkse bazaar
bij een vage duitser
kgebruik hem alleen niet
Hij koelt dus beter als de Vulcano+delta HP ?
Wat zit hier voor fan op ?
Wat zit hier voor fan op ?
Geen inspiratie
Er zijn hier nog meer varianten op van dezelfde firma. Variaties in grote, met alu of koperen basis, grote of kleine fans, en er zijn ook versies die helemaal van koper zijn. XS2 in Weesp importeerd ze. O.a. H&C coputers in Amersfoort verkoopt ze. De vinnen zijn overigens NIET gesoldeerd maar geklemt.
Do as I say, don't do as I do.
Ja dit is hem alleen dan met een koperen onderkant en ja hij koelt bijna net zo goed als de vulcano II + Ystech 40 CFM (scheelt 1 a 2 graden maar een hoop geluid )Op maandag 11 juni 2001 16:32 schreef martijn12345 het volgende:
Als ik zo op die website kijk is jouw model niet het beste wat ze hebben. En heeft het ook geen koperen onderkant?
Dit is de SN01 volgens de site:
[afbeelding]
Hoe koelt deze heatsink met de 7200 toeren YS-Tech fan ? zou je dat eens kunnen uitproberen voor me ?
Ben ik erg benieuwd naar.
Ben altijd in voor een nieuwe koeler
Heeft iemand een online shop in NL waar je ze kunt bestellen. Of anders in Duitsland, Australie, of een goedkope in de VS ?
Ben ik erg benieuwd naar.
Ben altijd in voor een nieuwe koeler
Heeft iemand een online shop in NL waar je ze kunt bestellen. Of anders in Duitsland, Australie, of een goedkope in de VS ?
Geen inspiratie
ik heb gewoon de standaard fan erop wou wel me ystech erop knallen maar ik had geen ruimte meer naast me socket
hier worden ze ook verkocht door troelstra computers (op bestelling)
heb er ook al eens een topic over geplaatst, maar die dingen zijn volges mij ook heel errug gaar.....
heb er ook al eens een topic over geplaatst, maar die dingen zijn volges mij ook heel errug gaar.....
Gaar 
Dacht het dus niet he presteert net zo goed als een vulcano II met Ystech en die is beter als de Fop 38 en deze is lekker stil
Dacht het dus niet he presteert net zo goed als een vulcano II met Ystech en die is beter als de Fop 38 en deze is lekker stil
Verwijderd
Dit soort koelers is ideaal voor mij eigenlijk! Ik heb een 1 GHz Tbird op een A7V133 in een desktopkast(!) met een Enermax 350W. Daar bij deze koelers de ribben haaks op bevestigingsbeugel staan kan ik de koelers die ik er op wil maken(radiaal fans) op de voeding richten, waardoor ik de hitte meteen kwijt ben!! Ideaal dus....
Volgens mij heb ik er ook 1. Alleen weet ik niet welke. Koperen onderkant met veel allu vinnen. Het enige verschil is dat ik een andere ventilator en klip heb.
Verwijderd
zat er aan te denken zo`n groot ding met fan aan de zijkant en koper aan onderkant op me p3 700@933mhz+ te zetten maar het past niet
op mijn slot1> ppga 370 slotje :(((
Zit 1 en ander in de weg door grote formaat.
Ik weet trouwens wie ze verkoopt, das alleen een groothandel...
op mijn slot1> ppga 370 slotje :(((
Zit 1 en ander in de weg door grote formaat.
Ik weet trouwens wie ze verkoopt, das alleen een groothandel...
Verwijderd
Vinnen geklemd?
Die zitten gewoon met schroefjes vast geschroeft, de kleinere modellen zijn opzich wel oke, als je dat ding erop zet, laat hem dan zitten, het materiaal is niet van super stevigheid, verder zijn die dingen zeker oke, dan vooral dat grote ding, xs2 in weesp, importeert ze inderdaad:)
dat kan ik weten.
Die zitten gewoon met schroefjes vast geschroeft, de kleinere modellen zijn opzich wel oke, als je dat ding erop zet, laat hem dan zitten, het materiaal is niet van super stevigheid, verder zijn die dingen zeker oke, dan vooral dat grote ding, xs2 in weesp, importeert ze inderdaad:)
dat kan ik weten.
Ik heb nu eentje via via troelstra.. Maar ik hoor dat ding helemaal nietOp maandag 11 juni 2001 18:45 schreef NrGBoeie het volgende:
hier worden ze ook verkocht door troelstra computers (op bestelling)
Pagina: 1