In Outlook 2010 heb ik een Exchange Online account van Microsoft geconfigureerd. Daarbij heb ik ook een postvak van een ander account geopend. Nu krijg ik alleen een melding van nieuwe mail in mijn eigen postvak, maar niet van het andere postvak wat ik geopend heb. Nergens kan ik vinden hoe ik dit kan inschakelen.
Gebruik hier een regel voor,
als er mail binnenkomt op het extra account geluid afspelen en popup
als er mail binnenkomt op het extra account geluid afspelen en popup
'Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen',. -George Orwell
Dat dacht ik dis ook en heb ik geprobeerd, maar als ik bij de voorwaarde 'via het acccount naam map' aanvink kan ik alleen mijn eigen account kiezen. Dit komt waarschijnlijk, omdat ik ik het postvak alleen geopend heb als een gedeelde en niet volledig is ingesteld in Outlook.
Als je een ander postvak opent gekoppeld aan je eigen postvak, krijg je geen melding.
Als je dat andere postvak toevoegt als een e-mailaccount, krijg je wel een melding.
Met een regel (zie bericht hierboven) kun je in het eerste scenario ook een melding ontvangen maar mijn ervaring is dat dat niet waterdicht is.
Als je dat andere postvak toevoegt als een e-mailaccount, krijg je wel een melding.
Met een regel (zie bericht hierboven) kun je in het eerste scenario ook een melding ontvangen maar mijn ervaring is dat dat niet waterdicht is.
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Ik heb inmiddels verschillende regels beprobeerd, maar krijg het niet goed.
Optie 1) Configureer de extra mailbox als extra account (niet als gedeeld postvak toevoegen) dan werkt het wel
Optie 2) Sleep het Postvak IN van de Gedeelde mailbox naar Favorieten in Outlook 2010 mappenvenster. je krijgt dan geen melding, maar je ziet wel het aantal Ongelezen berichten in 1 oogopslag.
Optie 2) Sleep het Postvak IN van de Gedeelde mailbox naar Favorieten in Outlook 2010 mappenvenster. je krijgt dan geen melding, maar je ziet wel het aantal Ongelezen berichten in 1 oogopslag.
Pagina: 1