Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Help mij kiezen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te twijfelen tussen twee laptops namelijk :

Acer Aspire V5-573G-74508G50akk

en de

HP Pavilion 15-n213ed

deze computers lijken vanuit mijn ogen erg veel op elkaar als je naar de specs kijkt ( ik weet alleen niet erg veel van computers ). Ik wil de laptop graag gebruiken om redelijk mee te kunnen gamen en ik zou ook graag willen weten of deze laptops een spel als bijv. Battlefield 4 aankunnen. Ik hoop dat jullie me kunnen zeggen welke van de twee ik moet kiezen of misschien zelfs met betere suggesties komen, Dankjewel _/-\o_

Verwijderd

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-11 01:42

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Als je de topic van pokle312 leest heb je misschien een antwoord, hij heeft namelijk een vergelijkbaar vraag.
Opzoek naar een gaming laptop Max 800 euro

Stel je eigen vragen gewoon hier dus geen topic hijack.

[ Voor 17% gewijzigd door zekerpixels op 09-07-2014 10:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap niet dat je me verwijst naar een forum hoe je een forum moet opstellen. Ik heb het in mijn ogen niet erg moeilijk gemaakt ik geef 2 keuzes en vraag of iemand met wat meer verstand erover mij kan vertellen welke beter is.

• maikel124
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-11 19:42
@delinoGM; als je het LAA-Beleid zou lezen had je gezien dat daarin vermeld staat aan welke eisen je post dient te voldoen om te zorgen dat mensen je daadwerkelijk goed kunnen helpen. Jij geeft nog te weinig informatie in je originele post om effectief geholpen te worden.

Denk eraan, mensen in dit forum die je helpen doen dit vrijwillig en om anderen te helpen, het minste dat jij kunt doen is ons zoveel mogelijk informatie geven zodat wij dit kunnen zonder nog 10 vragen te moeten stellen.

Jij vraagt aan ons welke van de twee beter is, maar de waarheid is dat dit heel erg afhangt van jouw persoonlijke situatie en gebruikspatroon; geef ons daar meer informatie over, dan kunnen wij jou beter helpen. Een win-win situatie dus als je het beleid door leest ;)

EDIT: typo

Verwijderd

Topicstarter
@maikel124 Ik zou graag willen weten welke van de twee beter is om mee te gamen, de rest maakt me niet erg veel uit. en ik snap wat je bedoelt met alles wat je vermeld in je reactie maar ik zou niet weten wat ik er nogmeer bij moet vermelden...

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11 08:35
Maak het de anderen makkelijk door bijvoorbeeld linkjes te plaatsen naar de specs van de betreffende laptops.

Verwijderd

Topicstarter
pricewatch: Acer Aspire V5-573G-74508G50akk

pricewatch: HP Pavilion 15-n213ed

Alstublieft, ik had dit niet gedaan omdat ze allebei te vinden zijn op de tweakers website..

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:03:
pricewatch: Acer Aspire V5-573G-74508G50akk

pricewatch: HP Pavilion 15-n213ed

Alstublieft, ik had dit niet gedaan omdat ze allebei te vinden zijn op de tweakers website..
En jij hebt het nu ons makkelijk gemaakt, zodat we het zelf niet op hoeven te zoeken! Je kan niet verwachten dat wij extra moeite moeten doen om jou te helpen, toon inzet! Dit is overigens geen haat opmerking, maar een tip, waar je in de toekomst veel aan kan hebben.

Beide laptops gaan het zwaar krijgen met BF4, maar dan heb je ook even een spel. Resolutie erg laag en grafische instelling zo goed als uit, kan je het prima spelen, maar verwacht geen topprestaties! Als je voor 6/700 euro toch beter wilt, kijk dan toch eens naar een desktop!

Verwijderd

Topicstarter
@merryb Bedankt voor de tip en bedankt voor het advies over de laptop, maar ik zou graag willen weten welke van de twee je zou aanbevelen ? Of zit er te weinig verschil in de laptops ?

• ytterx
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-11 08:48
Puur naar de specs van de laptops kijkend, is de HP de betere voor games, de Acer heeft echter een iets betere accu en is iets lichter..
Al zijn ze beide niet echt geweldig.

Wil je een laptop hebben omdat je overal wilt kunnen werken/gamen?

[ Voor 8% gewijzigd door ytterx op 09-07-2014 13:43 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:40:
@merryb Bedankt voor de tip en bedankt voor het advies over de laptop, maar ik zou graag willen weten welke van de twee je zou aanbevelen ? Of zit er te weinig verschil in de laptops ?
Dan de HP, maar serieus, als je betere spellen wilt spelen zou ik of je budget wat ophogen, 2e hands kijken, of een desktop halen! Het leuke van een goedkope laptop is namelijk dat je vast zit aan de huidige configuratie, betekenend dat je vaak niet veel kan veranderen! Een desktop kan je blijven upgraden, wat in de toekomst veel geld kan besparen.

Dus tenzij je echt een laptop nodig hebt, haal alsjeblieft een nette desktop! Kijk anders ook even hier:
Voor laptops
Voor desktops
:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan eventueel ook een desktop nemen ik wou alleen een laptop omdat ik daaraan gewend ben. Ik zou graag willen weten of je een nieuwe desktop kan kopen van die prijs inclusief monitor met betere specs? Of kan ik beter een tweedehands desktop zoeken als ik dat wil ? ( Ik hoef battlefield 4 niet op high settings te kunnen spelen, low of medium met een goede fps is genoeg voor mij )

Bedankt voor de reacties en sorry voor het late andwoord

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zou bijvoorbeeld deze computer het doen bij battlefield ?

pricewatch: HP Pavilion 500-201ed

• maikel124
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-11 19:42
Dan kun je beter kijken naar de Best Buy van Tweakers zelf. Tenminste, als je niet bang bent om hem zelf in elkaar te zetten. Evt. kun je hem nog door Alternate (webshop) in elkaar laten zetten.

Met het hier genoemde basis-gamesysteem kun je redelijk gamen denk ik, maar echt spetterende prestaties kun je niet verwachten. Mocht je alsnog wat meer geld uit willen geven, dan kun je kijken naar het normale game-systeem dat in de best buy staat.

[ Voor 29% gewijzigd door maikel124 op 09-07-2014 19:26 ]

Pagina: 1