Hallo,
Ik heb een probleem.
Ik heb nog geen 2 jaar geleden een voeding bij Mycom gekocht.
Het betreft een Corsair AX750 Corsair*Professional Gold.
Hij was duur maar het zou een hele goede voeding zijn met overvoltage protection, en 7 jaar fabrieksgarantie. Ongeveer een jaar later hoorde ik een paar luide knallen, en de voeding was kapot.
Pc naar mycom gebracht, en ze hebben hem vervangen voor het zelfde type. Heel netjes.
Maar nu een half jaar later gaat mijn voeding weer stuk. Ik weer naar Mycom, en ik zit nog binnen mijn 2 jaar winkel garantie.
Ze cinstateren dat de voeding inderdaad defect is, en hij vernield zelfs het moederbord op hun testsysteem.
Inmiddels is de exacte voeding niet meer leverbaar, dus kunnen ze deze niet vervangen.
Ze willen hem door een ander type laten vervangen namelijk de rm850. Er werd gezegd dat ik eigenlijk recht had op de dagwaarde, en deze zou 80 euro zijn.
Ik heb destijds 145 euro betaald voor mijn voeding, dus heb ik mijn vraagtekens bij de dagwaarde.
Volgende dag zet ik mijn nieuwe voeding erin.
Echter mijn pc start niet op. Geen teken van leven. Moederbord stuk??
Ik heb toevallig een ander moederbord liggen, en sluit alles aan.
Deze start mooi op, maar no signal...
debug code 00, check cpu...
Dus mijn moederbord (asrock extreme4 gen3) stuk en mijn cpu (2600k) ook.
Vraag is of ik recht heb op een vergoeding, aangezien de voeding in garantie deze onderdelen heeft vernield.
Mvg,
Ben
Ik heb een probleem.
Ik heb nog geen 2 jaar geleden een voeding bij Mycom gekocht.
Het betreft een Corsair AX750 Corsair*Professional Gold.
Hij was duur maar het zou een hele goede voeding zijn met overvoltage protection, en 7 jaar fabrieksgarantie. Ongeveer een jaar later hoorde ik een paar luide knallen, en de voeding was kapot.
Pc naar mycom gebracht, en ze hebben hem vervangen voor het zelfde type. Heel netjes.
Maar nu een half jaar later gaat mijn voeding weer stuk. Ik weer naar Mycom, en ik zit nog binnen mijn 2 jaar winkel garantie.
Ze cinstateren dat de voeding inderdaad defect is, en hij vernield zelfs het moederbord op hun testsysteem.
Inmiddels is de exacte voeding niet meer leverbaar, dus kunnen ze deze niet vervangen.
Ze willen hem door een ander type laten vervangen namelijk de rm850. Er werd gezegd dat ik eigenlijk recht had op de dagwaarde, en deze zou 80 euro zijn.
Ik heb destijds 145 euro betaald voor mijn voeding, dus heb ik mijn vraagtekens bij de dagwaarde.
Volgende dag zet ik mijn nieuwe voeding erin.
Echter mijn pc start niet op. Geen teken van leven. Moederbord stuk??
Ik heb toevallig een ander moederbord liggen, en sluit alles aan.
Deze start mooi op, maar no signal...
debug code 00, check cpu...
Dus mijn moederbord (asrock extreme4 gen3) stuk en mijn cpu (2600k) ook.
Vraag is of ik recht heb op een vergoeding, aangezien de voeding in garantie deze onderdelen heeft vernield.
Mvg,
Ben