Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Probleem met laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views

• aliw
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-01-2024
Mijn laptop werkt niet goed meer. Vroeger kon de laptop nog gewoon spellen als LoL zonder problemen draaien en nu lagged hij zwaar, ook in andere spellen. Afterburner en taakbeheer laten geen duidelijke bottleneck zien, drivers zijn goed geinstalleerd. En toch lagged hij, terwijl er geen problemen met het netwerk zijn.

Weet iemand wat er hier mee aan de hand kan zijn? Kan een laptop trouwens ook slechter gaan werken van vloeistof over zich heen krijgen?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
aliw schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 01:26:
[...] Kan een laptop trouwens ook slechter gaan werken van vloeistof over zich heen krijgen?
LOL! Wat is dit nou weer voor vraag?! 8)7

Check de temperaturen van je onderdelen (gebruik daar software voor). Draait de ventilator hard?
Heb je al eens aan een schone installatie gedacht (c.q. geprobeerd)?

Je geeft aan dat taakbeheer geen bottleneck laat zien, maar een beter inzicht krijg je met de performance monitor.

Geef nog even gedetailleerde specificaties van jouw laptop.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-11 01:42

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Elekteonische apparatuur en vloeistof gaan nooit goed samen, ik hoop dat je dat begrijpt.

Editor: ah net te laat met die opmerking

[ Voor 24% gewijzigd door zekerpixels op 09-07-2014 01:33 ]

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-11 23:34

Bolletje

Moderator Harde Waren
De vraagstelling gaat niet over de aankoop van een laptop. Ook is het te summier om op deze manier te achterhalen waar de fout hem zet; je hebt nog niet echt geprobeerd om zelf tot een mogelijke oorzaak te koen. Je kan bijv. de tips van Evanescent meenemen. De verwijzing naar vloeistof over de laptop is niet echt duidelijk. Al met al een topic met te weinig inzet op de verkeerde plek. Daarom sluit ik het topic.

Dit topic is gesloten.