Wijziging User Review - [hjkv] [wlangeler]

Pagina: 1
Acties:
  • 301 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlangeler
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-03-2021
Ik heb van hjkv een moederbord overgenomen.

Direct na ontvangst heb ik problemen met het bord gehad en contact met hjkv gezocht.
Hij gaf aan dat ik hem kon insturen voor garantie naar Alternate maar dat het ook kon komen door de complexiteit van het bord. (Maximus IV Extreme-Z). Hij was er wel van overtuigd dat het bord helemaal goed moest zijn omdat hij hem vanuit RMA had terug gekregen.

Aangezien ik niet heel diepgaande kennis van moederborden en instellingen hierop heb ben ik ervan uitgegaan dat het aan mijn onwetendheid lag, en waarschijnlijk aan 1 van de vele instellingen, heb ik het bord weer op tweakers te koop aangeboden. Al met al nog geen week in mijn PC gehad. (Achteraf dom)

De nieuwe koper heeft ook vanaf dag 1 problemen gehad en het bord ingestuurd naar Alternate voor garantie. Deze werd afgewezen omdat er gebruikssporen aan het bord zouden zitten. (kromme pinnetjes en waterschade). Het bord heeft bij mij geen druppel water gezien.
Ik heb de nieuwe koper direct aangegeven dat ik het bord zou terugnemen en het geld teruggestort omdat ik het netjes met hem wilde oplossen. Dit is dus allemaal naar tevredenheid van de nieuwe koper opgelost.

Vervolgens ben ik verhaal gaan halen bij hjkv maar om een lang verhaal kort te maken vindt hij dat hij het bord in goede staat heeft verkocht en wil hij niks doen naar mij toe. Prima, echter heb ik hem wel een lage beoordeling gegeven omdat ik nu met een kapot moederbord zit, die nooit gewerkt heeft bij mij, en mijn geld kwijt ben.

Als "dank" heb ik een zeer negatieve beoordeling gehad waarin letterlijk gezegd wordt "Mijd deze tweaker".
Hij geeft ook aan dat ik mijn problemen op anderen afschuif. Absoluut niet waar, ik heb het opgelost met de nieuwe koper en hoopte er met hjvk ook uit te komen.

Ik vind niet dat ik deze beoordeling verdiend heb en verzoek dan ook deze te (laten) verwijderen.

P.s. Ik heb geen zin om over en weer met modder te gooien maar hoop op een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-10 14:12
Ik blijf bij alles wat ik in mijn review gemeld heb. Het moederbord had inderdaad problemen (stabiliteit/geheugen issues etc). Ik heb aangeboden deze op te lossen via de garantie die nog steeds op het bord zat.

Wilco besloot echter het bord door te verkopen en ergens in het totale proces is het bord beschadigd geraakt, waardoor de garantie vervallen is. Ik heb het bord in goede orde verzonden en Wilco heeft ook geen melding van enige schade gemaakt bij ontvangst.
Nu wil Wilco van mij compensatie vanwege de beschadigingen, terwijl deze helemaal niet door mij veroorzaakt zijn. Hier ben ik het niet mee eens en ik heb dit dan ook geweigerd.

Daarna heeft Wilco mij een 1-ster review gegeven, waarin hij aangeeft dat het bord niet goed is en dat ik elke tegemoetkoming geweigerd heb. Dit vind ik te kort door de bocht.

- Er waren problemen met het bord, welke ik aangeboden heb te laten repareren onder garantie
- Er is gedurende de 2 maanden en 2 eigenaren na de verkoop van mij aan Wilco, ergens schade ontstaan. Dit is niet mijn fout, dus daar weiger ik ook voor te compenseren.

Dit alles heb ik verwoord in mijn review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlangeler
Ik hoef helemaal geen compensatie, ik heb me er al bij neergelegd en mijn verlies gepakt.

het enige wat ik vraag is de in mijn ogen onterechte review te verwijderen.

Hoe nu verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-10 14:12
Ik heb net via DM het voorstel van Wilco gezien om beide reviews te laten verwijderen. Hier kan ik me in vinden.

We hebben allebei onze kijk op deze transactie en we zullen het waarschijnlijk nooit eens worden. Het verwijderen van de reviews is echter voor ons beiden het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlangeler
Ik ben het het hier helemaal mee eens en ga akkoord.
@moderator, kunnen jullie dit realiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:30

InFamous

excommunicado

Welke reviews? ;)

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlangeler