Wijziging User Review - [DarkSim1986] [de echte flush]

Pagina: 1
Acties:
  • 359 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de echte flush
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:50
Ik koop van DarkSim1986 een Aruba AP-93. Ik vergis mij hier omdat ik eigenlijk een Aruba iAP-93 moest hebben.

Het komt erop neer dat DarkSim de verkoop niet ongedaan wilt maken (oke, hij moet dit niet aangezien het een particuliere verkoop is...) Maar ik zit nu met een waardeloze AP die ik verkoop als "werkend, goede staat" terwijl ik dit zelf niet heb kunnen verifiëren...

Hierna plaats ik een naar mijn mening terechte beoordeling over deze tweaker namelijk dat het wel een goede verkoper kan zijn tenzij er iets mis gaat. (Eerder marktplaats toestanden ipv. de tweaker mentaliteit).

Hierop krijg ik een slechte beoordeling terug die naar mijn mening meer als wraak bedoelt is en ik graag verwijder zie.

Al geef ik DarkSim ook geen ongelijk dat de verzending, communicatie,.. goed was, maar hoe beoordel je dan een tweaker als "marktplaats" verkoper...

Mijn V&A profiel: http://tweakers.net/gallery/234522#tab:vraagaanbod
Darksim1986 V&A profiel: http://tweakers.net/gallery/307018#tab:vraagaanbod

Graag jullie feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:30

InFamous

excommunicado

Ik heb beide reviews verwijderd, jij beoordeelt op alle vlakken 1 ster, terwijl de fout toch echt bij jou ligt.

Aangezien DarkSim1986 nergens toe verplicht is en geleverd heeft wat is overeengekomen, is het natuurlijk niet netjes om je eigen fouten te beoordelen bij een andere Tweaker, als de transactie zelf netjes is verlopen zie ik niet in waarom jij op alle vlakken een 1 ster feedback geeft.

Sorry, maar dit is toch echt je eigen fout. DarkSim1986 heeft hier verder geen verplichting tegen over jou en hem daarop beoordelen is dan ook niet netjes.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSim1986
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-06 14:47
Bedankt ragdoll, ik ben het hier ook mee eens. Als het mijn fout was probeer ik het altijd netjes op te lossen (zie vele andere positive feedback) ik vond het daarom ook jammer dat ik slechte feedback kreeg op alle punten terwijl de comminicatie en verzending ook gewoon goed was. Ik ben blij dat het hiermee is opgelost

Dit topic is gesloten.