Toon posts:

Wat is de beste 18 inch TFT/LCD monitor?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dus waarmee je ook Dvd's kunt kijken en ook kunt gamen, zonder Ghosting.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Prijsklasse :?

Alle proemn in n drek

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
De NEC schermen zijn erg goed.
Verder ben ik ook wel tevreden ove IIyama.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 juni 2001 10:38 schreef Bierkameel het volgende:
Prijsklasse :?
<fl 8000,-

Verwijderd

De TFT8020 van Compaq is extreem bot... en zit zeker onder de 8000 pieken..

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 juni 2001 12:41 schreef Cyberia het volgende:
De TFT8020 van Compaq is extreem bot... en zit zeker onder de 8000 pieken..
Maar dat is wel een zogenaamd IPS scherm, en die hebben vaak weer last van ghosting.
Je weet wel: een beeld dat een tijdje op je beeldscherm staat, blijft als het weg is nog een "tijdje" zichtbaar.

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-01 22:32
De topste die ik hier heb staan is bij mij thuis. De sgi (silicon graphics) 1600SW..........

RES 1600X1024 (breedbeeld dus)
en het belangrijkste!!!!!!!

maar 1500 dollar. (4000 gulden)

Top tft scherm!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kijk op www.sgi.com

geloof mij....TOPPER!!!!! oh 17.3" trouwens

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 juni 2001 14:06 schreef vries335 het volgende:
De topste die ik hier heb staan is bij mij thuis. De sgi (silicon graphics) 1600SW..........

RES 1600X1024 (breedbeeld dus)
en het belangrijkste!!!!!!!

maar 1500 dollar. (4000 gulden)

Top tft scherm!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kijk op www.sgi.com

geloof mij....TOPPER!!!!! oh 17.3" trouwens
Waar te koop in Nederland?

En wat vinden jullie van de Samsung 180T 18,1" http://www.samsungmonitor.com/html/products/180t.htm

Verwijderd

Die Samsung 180T ziet er ook wel strak uit,maar ik weet niet of goed is.

Verwijderd

of deze Afbeeldingslocatie: http://www.neovo-usa.com/images/x-174_lg.jpg

die is van aluminium en supersnel

en zelfs in Nederland te koop:http://www.centenna.nl/neovo/

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 13:53 schreef de10geboden het volgende:

[..]

Maar dat is wel een zogenaamd IPS scherm, en die hebben vaak weer last van ghosting.
Je weet wel: een beeld dat een tijdje op je beeldscherm staat, blijft als het weg is nog een "tijdje" zichtbaar.
nee, dat is bij deze juist niet het geval... ik werk hier regelmatig mee, en heb hier ook veelvuldig games op zitten spelen.... perfect gewoon...

mzzlz
;)

Verwijderd

Ah handig topic ! Ik ging bijna een 17 inch Dell lcd kopen. Wel erg goedkoop, maar niet zoveel informatie over de responstijd.
Anyway hier issie:

Afbeeldingslocatie: http://dellware.euro.dell.com/includes9/images/dellware/products/IM-ZZ29MGD.jpg

en hij kost 2380,- , overigens is hij er ook in normale witte kleur

wat ik wel weet dat je dus geen liyama lcd moet kopen, slechtste merk als het aankomt op lcd's, maar hp schijnt goede te maken en sony, maar nu ga ik ook twijfelen over deze dell :'(

Verwijderd

Op dinsdag 12 juni 2001 11:45 schreef Cyberia het volgende:

[..]

nee, dat is bij deze juist niet het geval... ik werk hier regelmatig mee, en heb hier ook veelvuldig games op zitten spelen.... perfect gewoon...

mzzlz
;)
Volgens PC PRO wel: citaat,
It scored equally well in our real-world tests, with good viewing angles backed up by decent performance for Photoshop use, DVD playback and 3D games. Its anti-aliasing at 1,024 x 768 was also good enough to gain a pass. One slight problem is ghosting, which was obvious after text had been displayed on-screen for a few seconds, but this is a quality shared by all the screens using IPS technology.

• cyble
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 21:02
die SGI 1600SW wordt niet meer verkocht ?? :'( Weet iemand die een pc zaak heeft of ik hem bij diegene kan bestellen of een soortgelijke van sgi ?! :?

In God I trust, everyone else pay cash.

Verwijderd

Neem eens contact op met b2net (www.b2net.nl). Zij verkopen ze. Heb er pas nog een besteld daaro :9

Verwijderd

Een sharp 18" is vrijwel de beste keus. Sharp is marktleider en uitvinder van TFT en maakt extreem goede TFT/LCD schermen.

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-07 17:03

Yannick

Bub MC

Die SGI breedbeeld monitor is uit 1998!! Ik kan me voorstellen dat in de tussentijd toch wel betere TFT schermen worden gemaakt qua brightness en responsietijd.

Iemand ervaring/mening?

Verwijderd

Ik heb hier een EIZO (L66 uit 1999) 18.1" en die doet het prima in games/dvd terwijl ie toch al verouderd is

Verwijderd

Op woensdag 03 oktober 2001 23:43 schreef Yannick het volgende:
Die SGI breedbeeld monitor is uit 1998!! Ik kan me voorstellen dat in de tussentijd toch wel betere TFT schermen worden gemaakt qua brightness en responsietijd.

Iemand ervaring/mening?
Nog steeds 1 van de beste TFT schermen die er zijn :)
Pagina: 1