Illegaal of niet, een blogpost of nieuwspost schrijven over het programma zelf moet in principe gewoon kunnen; nieuws over torrents zie ik namelijk ook met enige regelmaat voorbij komen. Pas als je het downloadt en er mee gaat streamen, dàn ben je pas illegaal bezig.
Wat ik wel vervelend vind, is dat de redactie niet (genoeg) de moeite heeft genomen om zich te verdiepen in de verschillende versies/forks van PopcornTime voordat het artikel werd gepubliceerd
..
Het team wat ooit aan Popcorn Time is begonnen zijn om diverse verdachte redenen gestopt. Vervolgens zijn er meerdere forks gekomen, waaronder Time4Popcorn en de semi-officiële versie die door een van de overgebleven developers van de oude versie is "doorgestart". Over Time4Popcorn kun je een heel boek schrijven, maar het komt er op neer dat Time4Popcorn als verdacht wordt beschouwd, aangezien de source van T4P closed-source schijnt te zijn.
Wat ik wel vervelend vind, is dat de redactie niet (genoeg) de moeite heeft genomen om zich te verdiepen in de verschillende versies/forks van PopcornTime voordat het artikel werd gepubliceerd
Het team wat ooit aan Popcorn Time is begonnen zijn om diverse verdachte redenen gestopt. Vervolgens zijn er meerdere forks gekomen, waaronder Time4Popcorn en de semi-officiële versie die door een van de overgebleven developers van de oude versie is "doorgestart". Over Time4Popcorn kun je een heel boek schrijven, maar het komt er op neer dat Time4Popcorn als verdacht wordt beschouwd, aangezien de source van T4P closed-source schijnt te zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door rctgamer3 op 08-07-2014 16:24 ]
Als we aan zouden zetten tot illegaal downloaden zouden we zeggen: downloaden downloaden is fantastisch programma!! Dat doen we natuurlijk niet.
Bij welk bericht was dat?himlims_ schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:17:
begrijp niet waarom dit artikel nu op de frontpage staat; daar waar eerder deze week reacties/links naar popcorn verwijderd werden.
jullie posten notabene zelf de download link; iets met aanzetten tot misbruik / illegale content .... ?
Naar mijn mening goed genoeg beschreven met ''De dienst werd begin dit jaar aangekondigd als experiment en nadat de originele ontwikkelaars zich terug trokken gingen derden met de broncode verder aan de slag.''rctgamer3 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:22:
Wat ik wel vervelend vind, is dat de redactie niet (genoeg) de moeite heeft genomen om zich te verdiepen in de verschillende versies/forks van PopcornTime. Het team wat ooit aan Popcorn Time is begonnen zijn om diverse verdachte redenen gestopt. Vervolgens zijn er meerdere forks gekomen, waaronder Time4Popcorn en de semi-officiële versie die door een van de overgebleven developers van de oude versie is "doorgestart". Over Time4Popcorn kun je een heel boek schrijven, maar het komt er op neer dat Time4Popcorn als verdacht wordt beschouwd, aangezien de source van T4P closed-source schijnt te zijn.
en nog even het juridische antwoord: Wilbert de Vries in 'nieuws: Popcorn Time krijgt ondersteuning voor Chromecast'