Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb een Samsung Galaxy S4 gekocht bij clonekopen.nl . De levering was prima. Echter de telefoon werkte niet goed.

De linkerkant van het scherm (halve cm oid) reageert niet als je het aanraakt. Na een reset naar fabrieksinstellingen werkte het een tijdje, daarna kwam het probleem opnieuw.

Ook werken bepaalde apps niet die gebruikmaken van Google Play Services ... bijv. buienradar en youtube (dat zijn degenen waar ik het bij merkte, er zullen er echter nog meer zijn).
Melding "Google Play-Services, dat vereist is voor een aantal van uw applicaties, wordt niet ondersteund door uw apparaat.". Installeren lukt niet. Weet iemand hoe dit probleem is op te lossen ?

Ergste vind ik nog dat er bij clonekopen.nl niet gereageerd wordt op de klachten. Na een aantal mailtjes gestuurd te hebben kwam er terug dat ik de telefoon moest resetten ... wat het probleem niet verhelpt ... op een gegeven moment kwam er helemaal geen reactie meer ... erg slecht ... ben er zeer ontevreden over, en zit nu opgescheept met een telefoon die het niet goed doet. Clonekopen krijgt van mij een dikke onvoldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is helaas typerend voor goedkopere clone toestellen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:27

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dit waarschijnlijk omdat je een clone hebt met een moderne android schil. Hier door zul je sommige apps niet kunnen installeren. Gok dat de prijs er ook wel naar was?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
En wat zeggen ze in de livechat?
Er zijn toch mogelijkheden zat om hier tegen te ageren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Zijn clones niet illegaal in NL?
Lijkt me dan ook een aziatische of oost-europese beunhaas en geen Nederlands bedrijf vandaar deze service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-08 20:50

two

Digitizer stuk gok ik.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Die tent zit gewoon in Zaandam, maar zie geen foto, dus of het een Aziaat of Oost-Europeaan is, is niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
eL_Jay schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:13:
Zijn clones niet illegaal in NL?
Lijkt me dan ook een aziatische of oost-europese beunhaas en geen Nederlands bedrijf vandaar deze service
dat dacht ik dus ook. verder als je een kloon koop weet je dat je zulke dingen kan verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

RenaldoN schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:14:
[...]

dat dacht ik dus ook. verder als je een kloon koop weet je dat je zulke dingen kan verwachten
Idd, zo'n kloon staat alleen maar garant problemen, goedkoop = duurkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is volgens mij niks illegaals aan clones? In elk geval, je kan wel iets importeren zolang het maar geen kloon is. Een Xiaomi is leuk, of een Moto G is voor de prijs ook heel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Clones zijn niet legaal en GoT is niet de plaats om shopreviews te dumpen. Dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.