Toon posts:

Onmogelijk een applicatie te verwijderen in Win 7

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op het moment een programma geinstalleerd, Aquasuite wat de software is om m'n fancontroller aan te sturen.

Nu is het zo dat ik dit programma wil verwijderen doordat er een nieuwere versie is uitgekomen. Goed, het probleem nu, er is geen uninstaller meegekomen in het menu start, deeltje Aquasuite. echter is het zo dat ook in het uninstall gedeelte van Windows > programma's verwijderen geen vermelding van de software bestaat. Ook in revo-uninstaller zie ik geen Aquasuite vermeld staan.

Ik wil dus aquasuite verwijderen, maar hoe doe ik dit nu het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kun je die nieuwere versie er niet gewoon overheen installeren. Dan overschrijft 't gewoon je oude files lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Je verplaatst de bestanden naar de prullenbak en leegt de prullenbak.
Het staat niet in de MSI database blijkbaar, dus geen problemen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TERW_DAN schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:11:
Kun je die nieuwere versie er niet gewoon overheen installeren. Dan overschrijft 't gewoon je oude files lijkt me.
Ik heb geprobeerd de nieuwere versie over de oudere heen te installeren, maar krijg dan de melding, programma al geïnstalleerd.
johnkeates schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:11:
Je verplaatst de bestanden naar de prullenbak en leegt de prullenbak.
Het staat niet in de MSI database blijkbaar, dus geen problemen daar.
Uh nu denk ik even, msi database, is de Aquasuite band gericht geworden met wat ik niet weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even CCleaner installeren en dan bij gereedschap de waarde bij het programma op blank zetten en het verwijderen zou moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ook in ccleaner zie ik geen vermelding van het Aquasuite applikaat. Ik zet m'n image wel terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egocentrix
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 17:56

Egocentrix

Parttime zeurkous

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:19:
[...]

Ik heb geprobeerd de nieuwere versie over de oudere heen te installeren, maar krijg dan de melding, programma al geïnstalleerd.

[...]

Uh nu denk ik even, msi database, is de Aquasuite band gericht geworden met wat ik niet weet?
Nee, niet de hardwarefabrikant MSI, maar MicroSoft Installer :P De database waarin Windows bijhoudt welke software er allemaal is geïnstalleerd. Aangezien CCleaner en Control Panel niets laten zien, kun je dus gewoon de bestanden van het programma weggooien uit Program Files (of waar je ze ook hebt gelaten).

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lol, ik zwieberde alle richtingen op, ik wist niet dat je de Microsoft Installer bedoelde, of eerder gezegd, ik wist niet wat de MSI betekende. Ik riekte richting MSI, de hardware fabrikant en dacht dat de Aquasuite banden gekregen had met MSI. Laat ook maar.

Ik heb de hele Aquasuite map verwijderd uit de programfiles dir. en heb net de setup van de software uit laten voeren en zowaar is het setup proces voltooid.

Vreemd dat er geen uninstall file bijzit....
Pagina: 1