Aantal reacties bij Updategeschiedenis in downlaods.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
Bij een download staat rechts de vorige versies van het programma, de Updategeschiedenis. Ik zou graag zien dat achter elke versie het aantal reacties wordt geplaatst na het versie nummer. Zo kan je snel zien of er een discussie is geweest bij een vorige versie of niet. Handig als je meer wilt weten of een vraag hebt die eerder is gesteld, dan kan je snel versies af met (veel) reacties.

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-J_W
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02:11
Precies waarvoor ik dit forum opzocht.

Er worden vaak goede vragen gesteld en nuttige tips gegeven in deze reacties.
Maar bij software waarvoor vaak updates uitkomen bevatten veel versies geen reacties.
Bij software die ik niet ken klik ik vaak door de paar laatste updates opzoek naar meer informatie. Maar tenzij de informatie is opgenomen in de openingspost worden de reacties moeilijk te vinden met het verschijnen van nieuwe versies.
  • Een "(#)" of nog beter "# reacties", achter de versie naam.

Wel even opletten wat er gebeurt bij lange namen.
  • Om onderscheid te maken van de versie naam zou het in grijze letters kunnen zoals de datum. En misschien een iets kleinere lettergrootte.
  • Sommige artikelen kennen lange changelogs, daarvoor zou het makkelijk zijn wanneer deze tekst een link zou zijn naar de reacties. Maar dat is meer een luxe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, bedankt voor jullie input!
Ik vind het echt een goed idee. Alleen dat downloads minder prioriteit heeft, in vergelijking met andere onderdelen op Tweakers.
Dus, het idee staat wel op de backlog.