Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Going4Quests
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-07-2023
Kan er iemand mij helpen met de keuze van Surface tablet? Ik zou graag het volledige Officepakket erop zetten (heb voor onze pcs atm Office 365), een paar Steam games en RuneScape. Ik speel graag ook de max settings, dus welke neem ik dan het beste?

Surface Pro 2 of Surface Pro 3?

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-11 20:09
Je weet dat op de Surface tablets het volledige office pakket meegeleverd is..?

Verder vind ik je startpost niet getuigen van veel eigen onderzoek. Wat zit er in de tablets voor hardware?
Kijk eens naar de specificaties en vergelijk beide. Online zijn er namelijk ontzettend veel reviews en videos te vinden met voorbeelden..

• Going4Quests
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-07-2023
Was dat niet alleen op de Surface (2)? Ik dacht dat er bij Surface Pro stond dat je Office apart moest aanschaffen. Maar goed, mijn vraag gaat eigenlijk dus over de games. Ik weet niet zo goed of ik nu een Surface Pro 2 of 3 moet nemen hiervoor.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De beste is de snelste. Of je daar het geld voor over hebt is een eigen afweging. Op deze manier heeft een topic geen zin. De systeemvereisten voor de games die je speelt kun je zelf opzoeken en van de hardware in de Surface-apparaten kun je benchmarks opzoeken. Als je dan nog vragen hebt kun je die uiteraard stellen, maar dit is dus niet de bedoeling.

Dit topic gaat dus dicht.

Dit topic is gesloten.