Is er een manier om je topic als 'solved' te zetten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Dus ja, is er een manier om je topic als solved te zetten, ik zie dat op veel forums maar hier zie ik nergens hoe je dat zou kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als opgelost dus.

nee, die optie is er niet.

simpelweg je topic 'dood' laten gaan werkt in de praktijk prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:16
Volgens mij kan je die vraag veel beter hier kwijt: Mooie Features

Ik vind het iig een heel goed idee...

@fridgeman... dat is volgens mij niet wat de TS bedoelt, de TS wil graag zien of het probleem ook een oplossing heeft, dat scheelt weer in het zoeken in doodlopende threads.

[ Voor 28% gewijzigd door MicGlou op 08-07-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Net gedaan... Ik zou een knop willen dat je je topic als solved kunt zette bedankt voor de tip @MicGlou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelieve dat voortaan te doen d.m.v. aan een moderator te verzoeken het topic te verplaatsen, via het TopicReport knopje Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif

Want nu staat er in zowel MF als SG (hier) hetzelfde topic, ook bekend als crossposting.

Zie ook punt 9 van Het algemeen beleid #quickstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:48
Move naar MF.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:15

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Vraag & antwoord zouden we inderdaad beter moet faciliteren op het forum, o.a. met functionaliteit warmee een topicstarter kan aangeven welke post een goed antwoord op zijn vraag bevat. We zullen deze suggestie meenemen voor toekomstige verbeteringen aan het forum of een losstaande vraag & antwoord-sectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
En het is natuurlijk ook vrij handig voor mensen die op een later moment een oplossing zoeken voor een bepaald probleem.

We kennen het allemaal wel dat we op zoek zijn naar de oplossing voor een probleem, en dat we dan honderd topics vinden van mensen met hetzelfde probleem, voordat we de oplossing vinden.
Pagina: 1