Hallo, Ik heb al een tijdje last van dat ik op mijn Nexus 5 geen video reviews kan afspelen. Ik heb ook andere browsers geprobeerd maar helaas werkt dat niet. Zijn jullie hiervan op de hoogte of ligt het wellicht toch aan mij?
Hier werkt het op de 5 nog prima. Welke browsers gebruik je?
Ik heb hier precies hetzelfde alleen dan met een Samsung Galaxy S3. Video's spelen allemaal niet meer af, zowel Chrome als Android Browser hebben het probleem.
Ik heb het zowel met stock Samsung rom (Android 4.1.2) als met ASOP rom (Neat rom, Android 4.4.3 & 4.4.4).
Ik heb het zowel met stock Samsung rom (Android 4.1.2) als met ASOP rom (Neat rom, Android 4.4.3 & 4.4.4).
Wat voor fouten krijg je? Heb je een optie om een resolutie te kiezen, of zie je alleen een 'placeholder' met thumbnail van de video? Net zelf getest, en op mijn Nexus 5 met Opera Mobile (de nieuwe, chrome gebaseerd) werkt 't gewoon. Zet ik echter de user agent op Desktop, dan werkt 't niet. Welke UA heb je ingesteld?
Commandline FTW | Tweakt met mate
Ik kijg geen fouten te zien, player is gewoon zichtbaar maar er gebeurt niets als ik op de playknop druk (zowel die in het midden van de video als links onderin). Mobiel of desktop versie van site geven zelfde resultaat.
Resolutie kan ik gewoon kiezen, kan ook fullscreen kiezen. Bij het kiezen van fullscreen wordt de video ook echt fullscreen, maar blijft in portraitmodus hangen en video speelt ook niet af.
Resolutie kan ik gewoon kiezen, kan ook fullscreen kiezen. Bij het kiezen van fullscreen wordt de video ook echt fullscreen, maar blijft in portraitmodus hangen en video speelt ook niet af.
Kom je toevallig binnen via een proxy of heb je (een vom van) een adblcoker draaien?
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Het is idd de Adblocker die het allemaal tegenhoud, na het uitschakelen werken de video's weer. Bedankt voor de info, weet ik dat ook weer.
Je weet dat het blokkeren van advertenties op Tweakers in strijd is met onze gebruiksvoorwaarden? 
We hebben eventueel een abonnementje voor een pietlullig bedragje per maand waardoor je nooit meer ads ziet (ze worden zelfs helemaal niet ingeladen
)
We hebben eventueel een abonnementje voor een pietlullig bedragje per maand waardoor je nooit meer ads ziet (ze worden zelfs helemaal niet ingeladen
Bedankt voor de info, gebruik de ad blocker niet specifiek voor tweakers en staat nu dus uit
Zal kijken naar het abonnement, maar mijn miezerige salaris zegt dat het waarschijnlijk geen goed idee is
Zal kijken naar het abonnement, maar mijn miezerige salaris zegt dat het waarschijnlijk geen goed idee is
Als adverteerders nou eens overstapten op html5 en Flash dumpen, dan is het (hopelijk) niet nodig om adblockers te draaien of om Flash uit te schakelen.Misha schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:26:
Je weet dat het blokkeren van advertenties op Tweakers in strijd is met onze gebruiksvoorwaarden?
We hebben eventueel een abonnementje voor een pietlullig bedragje per maand waardoor je nooit meer ads ziet (ze worden zelfs helemaal niet ingeladen)
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Mooi dat het opgelost is, doe ik deze naar het archief. 
SB -> BFA
SB -> BFA
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Dat gebeurt tegenwoordig al steeds vakerRaven schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 14:27:
[...]
Als adverteerders nou eens overstapten op html5 en Flash dumpen, dan is het (hopelijk) niet nodig om adblockers te draaien of om Flash uit te schakelen.
Pagina: 1