Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

15/16" laptop met mid-range videokaart <€600

Pagina: 1
Acties:

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 13:25
Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke laptop voor mijn vriendin. Ze gaat de laptop voor haar studie gebruiken, maar ze wil er ook een beetje op kunnen gamen. Ik zoek dus een laptop met een losse videokaart uit het mid-range gedeelte van dit lijstje.

Het budget is krap en de keuze dus beperkt. Ik dacht aan €600 max en heb daarvoor de volgende twee laptops kunnen vinden:
pricewatch: Acer Aspire E1 451G-84508G1TMnkk €479
Deze laptop is (bijna) perfect. Leuk geprijsd, fatsoenlijke specs, maar helaas 14". Dat is net te klein.

pricewatch: HP Pavilion 15-p032nd €599
Deze laptop is dan weer aan de dure kant. (En de videokaart is een AMD Radeon R7 M260 Graphics, geen Radeon HD8450G zoals in de PW staat.)

Iemand die een derde optie heeft? Een laptop van 550 met 15/16 inch en leuke videokaart?

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dell Inspiron 5000
http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-15-5547-laptop

Vast nog wat korting te regelen (registreren als VIP, misschien coupons?)

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 13:25
Die is wmb redelijk vergelijkbaar met de HP, alleen dan met Intel ipv AMD. En minder geheugen en een minder goed scherm. Dat is alleen bespreekbaar als ie voor <550 over de toonbank gaat :)

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik had even gemist dat de HP een FullHD scherm heeft. De keuze lijkt me dan snel gemaakt eigenlijk.