Toon posts:

sapphire r9 290 ervaringen

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views

Verwijderd

Topicstarter
mijn naam is kadir ik overweeg een 2e hands r9 290 te kopen maar ik wil weten hoe de kaart is.
is het goed gekoelt grafisch goed kan het 2 jaar mee zonder problemen enz.
deel je ervaringen met mij pl0x

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-02 21:37
Waarom zoek je zelf geen benchmarks en reviews op? Dan weet je zelf wat de prestaties zijn in relevante games. Ook zijn er genoeg reviews van zowat elke merk te vinden zodat je weet wat de geluidsproductie is.

En wat zijn de specs van je huidige systeem waar de kaart in gaat?

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:28
Wat voor Sapphire R9 290, je hebt er verschillende soorten in, met heel uiteenlopende soorten koelers. Als het een met referentiekoeler is, dan kan ik al wel zeggen dat die niet goed gekoeld is. De Tri-X versie van de R9 290 is wel heel goed. Grafisch is elke R9 290 top, moet je zéker 2 jaar mee halen, ik zou zeggen meer dan 3 jaar nog alles op high.

Een videokaart alleen is niet genoeg om te gamen, je deelt ook best even wat de specificaties van je pc zijn, vooral wat voor processor en gegevens van de voeding (dus een beetje meer dan het vermogen). Je moet al een redelijke processor hebben om die R9 290 van beelden te kunnen voorzien, en een zware voeding is ook een vereiste of die mooie grafische kaart kan weinig op je scherm tonen. Qua processor zou ik zeggen een Sandy Bridge Core i5 of beter, qua voeding zou een 500W voeding wel gaan maar dan wel een kwaliteitsvoeding.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ervaringen zoek je op GoT met de search. In dit geval gaat het om een zeer bekende, veelbesproken GPU, dus is er buitengewoon veel over te vinden. Dat opzoeken hoort bij de basisinzet die we van je verwachten voor je een topic opent.

Als je na het lezen van wat anderen geschreven hebt nog specifieke vragen hebt die niet eerder beantwoord zijn mag je daar rustig een topic voor openen, maar geef dan heel specifiek aan wat je al gezocht hebt, wat je vond en wat dan exact onduidelijk is.

Zoals je hier post is helaas niet topicwaardig, dus ik sluit dit topic.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.