Toon posts:

Waarom??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die huisregels eens gelezen, omdat ik van mening ben dat er teveel topics dicht gaan die eigenlijk wel open mogen blijven, en teveel topics open blijven die dus echt VET tegen de draad ingaan.

Paar voorbeelden:

Naam voor een poes [6wkn]
Dit gaat tegen de huisregels in, maar toch blijft die open.

Wie gebruikt "klik hier als je weinig geduld hebt"
Compleet zinloos topic.

Er was ook een topic van, post hier als je stoned/bezopen of lam bent ofzoiets. Dat ding is best lang open geweest, terwijl dat dus helemaal nergens over gaat.

Er vraagt iemand waar die aan Methanol kan komen op de zondag, krijgt die een slotje met als argu dat zondag alles dicht is. Okee, dit is misschien alleen maar nuttig voor de topic starter, maar het topic over vlekkerig uitzien van een MDF plaat na het verfen met vloerverf blijft open, terwijl dat toch ook alleen nuttig is voor de topic starter.

ik ben hier al een hele tijd niet geweest, dus ik was niet bekend met de regels. Ik plaats een post dat mijn videorecorder knight rider niet heeft opgenomen, en ik vraag of iemand mij kan uithelpen. Pats, binnen enkele seconde zat er een slot op. Okee, ik was niet op de hoogte van de nieuwe huisregels, maar 2 maanden geleden zouden de modjes je nog proberen uit te helpen. Nu lijkt het wel alsof ze staan de wachten op een topic dat ze een beetje onterecht mogen sluiten. Terwijl er genoeg topics openstaan die volgens de regels dicht moeten.

Gisteren was er een topic van SnK. het ging erom dat er een forum was gemaakt voor diegene welke de slotjes wel de oren uit komen. Na 23 post ging het dicht omdat het spam was. het mag misschien een klein beetje spam zijn, maar het topic begon zinnig te worden volgens mij.

Tevens heb ik gemerkt(kan mijn verbeelding zijn) dat wanneer er kritiek wordt gemaakt op een mod in "lieve adjes" dat het zo snel mogelijk dicht gaat.

Graag had ik een reactie van jullie hierop

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op maandag 11 juni 2001 10:22 schreef Mclain het volgende:
Ik heb die huisregels eens gelezen, omdat ik van mening ben dat er teveel topics dicht gaan die eigenlijk wel open mogen blijven, en teveel topics open blijven die dus echt VET tegen de draad ingaan.
Da's waar... Er zijn soms topics die tegen de huisregels in gaan, maar toch nuttig zijn. Die laat _ik_ open. Als een andere mod anders beslist vind ik dat ook ok, maar ik zal hem niet sluiten.
Paar voorbeelden:

Naam voor een poes [6wkn]
Dit gaat tegen de huisregels in, maar toch blijft die open.
Naam voor een poes 6wkn is idd beetje zinloos, ik zal hem zo ff doorlezen, was er nog niet geweest...
Niet helemaal mee eens, ik vind dat ook een irri schermpje en het topic moet eigenlijk maar eens naar LA verplaatst worden denk ik. Ga ik zo doen...
Er was ook een topic van, post hier als je stoned/bezopen of lam bent ofzoiets. Dat ding is best lang open geweest, terwijl dat dus helemaal nergens over gaat.
Heb ik niet gezien, zal wel na mijn bedtijd zijn gepost :?
Er vraagt iemand waar die aan Methanol kan komen op de zondag, krijgt die een slotje met als argu dat zondag alles dicht is. Okee, dit is misschien alleen maar nuttig voor de topic starter, maar het topic over vlekkerig uitzien van een MDF plaat na het verfen met vloerverf blijft open, terwijl dat toch ook alleen nuttig is voor de topic starter.
Hmmz, misschien moet je eens wat vaker in SU posten, ik ga echt niet _ieder_ draadje in SG doorlezen... De topicstarter stelt een vraag waar idd alleen hij baat bij heeft, maar daar til ik nou ook weer niet zo _heel_ zwaar aan...
ik ben hier al een hele tijd niet geweest, dus ik was niet bekend met de regels. Ik plaats een post dat mijn videorecorder knight rider niet heeft opgenomen, en ik vraag of iemand mij kan uithelpen. Pats, binnen enkele seconde zat er een slot op. Okee, ik was niet op de hoogte van de nieuwe huisregels, maar 2 maanden geleden zouden de modjes je nog proberen uit te helpen. Nu lijkt het wel alsof ze staan de wachten op een topic dat ze een beetje onterecht mogen sluiten. Terwijl er genoeg topics openstaan die volgens de regels dicht moeten.
Nee, ik sluit juist liever geen topics. Meestal ligt het nogal aan de topicopening of ik het nuttig vind of niet. Als ik twijfel kijk ik het ff aan en als het een zinnige discussie wordt, dan laat ik hem open...
Gisteren was er een topic van SnK. het ging erom dat er een forum was gemaakt voor diegene welke de slotjes wel de oren uit komen. Na 23 post ging het dicht omdat het spam was. het mag misschien een klein beetje spam zijn, maar het topic begon zinnig te worden volgens mij.
Nou, ik kan best tegen commentaar, maar het _was_ gewoon spam en als je zo gaat zitten schoppen tegen de crew vraag je gewoon om een slotje. Ongefundeerd gezeik zie je zoveel in LA, als je daar nog serieus op in wil gaan... Jij onderbouwt je mening tenminste... Daar hebben we wat aan...
Tevens heb ik gemerkt(kan mijn verbeelding zijn) dat wanneer er kritiek wordt gemaakt op een mod in "lieve adjes" dat het zo snel mogelijk dicht gaat.
Met argumenten kom je een heel eind, zoals ik al zei...
Graag had ik een reactie van jullie hierop
Bij deze...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 06:55

Arno

PF5A

Over [url="/listtopics.php/1"]Stuffis Generalis[/url] kan ik zelf weinig zeggen want daar mod ik niet, dus ik houd het even op het volgende stukje:
Naar mijn idee is positieve/negatieve kritiek niet verkeerd en als ik zo'n draad zie over mezelf dan zal ik zeker niet schuwen om in discussie te gaan. Laatst was er zelfs een draad in [url="/listtopics.php/15"]Lieve Adjes[/url] waarin een user vroeg om [url="/listtopics.php/11"]Windows Operated Systems[/url] te sluiten. Nadat deze was gesloten, heb ik zelfs nog gevraagd om deze opnieuw te openen om de discussie op gang te houden.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Ik voel me een stuk beter doordat er nu echt goed en serieus wordt gereplyed op een klacht/irritatie. Ik wil erbij zeggen dat ik die voorbeelden niet aanhaalde omdat ik ze graag dicht zou zien gaan.

Maar alvast bedankt voor de serieuze reply

groetjes

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
idd prima geantwoord! Zo kan het dus ook. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

[topic=158762]

• Grrrrrene
  • Niet online
Op maandag 11 juni 2001 10:56 schreef Mclain het volgende:
Ik voel me een stuk beter doordat er nu echt goed en serieus wordt gereplyed op een klacht/irritatie.
Ik neem je ook wel serieus, zolang je het maar onderbouwt... Opmerkingen als "jullie doen toch alleen maar dit of dat" hou ik niet zo van :)
Ik wil erbij zeggen dat ik die voorbeelden niet aanhaalde omdat ik ze graag dicht zou zien gaan.
Ik sluit ze ook niet direct... Dat poezendraadje zou je nog nuttig kunnen noemen voor toekomstige poezenbezitters ofzo :) En zolang het niet te onzinnig wordt, zal ik het niet sluiten. Die ander is gesloten ivm een topic in LA...
Maar alvast bedankt voor de serieuze reply

groetjes
Graag gedaan

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1