Sinds een paar weken ben ik geemigreerd naar de VS. Bevalt allemaal erg goed, alleen wel jammer dat ik de verschillende samenvatting en livestreams niet meer kan afspelen tijdens een sportzomer met de Tour en het WK. Ik ben nu op zoek naar een kwalitatief goede, maar betaalbare oplossing. Wat je veel tegen komt zijn websites als HideMyAss.com en IPVanish.com. Verder heb ik ook goede verhalen gehoord over astrill.com. Er zijn nog talloze andere aanbieders en ik heb er verder weinig ervaring mee. Waar hebben jullie goede ervaring mee en welke raden jullie aan? Voor mij is het vooral belangrijk om Nederlandse geoblocks te omzeilen van de VS. Maar hoe meer mogelijkheden hoe beter natuurlijk. Sporza bijvoorbeeld vind ik ook leuk om te kijken.
Een ander idee wat ik nog had is om een VPN verbinding tot stand te brengen met de router in het huis van mijn ouders. Zij hebben zo'n KPN glasvezel abonnement waarvan ze niet de volledige bandbreedte gebruiken. In theorie genoeg ruimte voor mij. Zeker gezien de tijdverschillen. Is dit laatste ook mogelijk? Zo ja hoe kan ik dat het beste aanpakken?
Een ander idee wat ik nog had is om een VPN verbinding tot stand te brengen met de router in het huis van mijn ouders. Zij hebben zo'n KPN glasvezel abonnement waarvan ze niet de volledige bandbreedte gebruiken. In theorie genoeg ruimte voor mij. Zeker gezien de tijdverschillen. Is dit laatste ook mogelijk? Zo ja hoe kan ik dat het beste aanpakken?