Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nu zo'n 3 maand een nexus 5 telefoon, echter heb ik een probleem wat enorm begint te irriteren.
Een paar keer per dag gaat hij ineens naar het lock scherm terwijl ik niet een aantal seconden inactief ben vervolgens wil hij 10x niet unlocken. Ik had eerst de standaard versie van android maar heb nu de carbon rom geinstalleerd, maar heb nogsteeds het zelfde probleem. Ik merk wel dat de telefoon heet word, met een app gekeken hij gaf 60 graden aan.

Zou iemand een oplossing weten voor het probleem, of is het een hardware probleem?

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-11 17:08

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik welke zin bedoel je unlocken?

Ik heb dit probleem bij mijn N5 nog nooit gehad, en die temperatuur kan ook weer aan 1000-en-1 dingen liggen waar dat bij mij alleen gebeurt bij slecht bereik icm veel vraag van de telefoon naar rekenkracht.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Verwijderd

Topicstarter
Met unlocken bedoel ik met mijn vinger naar het slotje gaan om hem uit de "standby modus" te halen. Dit moet ik dan een aantal keren achter elkaar doen omdat hij gelijk weer terugschiet in de lock mode en niet naar het menu gaat zodat ik apps op kan starten.

Ik hoop dat het zo duidelijker is

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:35
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:33:
Met unlocken bedoel ik met mijn vinger naar het slotje gaan om hem uit de "standby modus" te halen. Dit moet ik dan een aantal keren achter elkaar doen omdat hij gelijk weer terugschiet in de lock mode en niet naar het menu gaat zodat ik apps op kan starten.

Ik hoop dat het zo duidelijker is
Kijk is met een appje of die dat deel waar de lockbutton terugschiet het wel doet... Had ik ook en toen was een strip defect van de touchscreen

Verwijderd

Topicstarter
Knamix schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:55:
[...]

Kijk is met een appje of die dat deel waar de lockbutton terugschiet het wel doet... Had ik ook en toen was een strip defect van de touchscreen
Ik heb met screen touch test getest, hij werkt wel op de plek waar hij terug schiet.

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds enkele dagen een probleem met mijn nexus 5. Ik vind daarover geen topic dus post ik het hier. Het probleem is dat mijn nexus 5 sinds enkele dagen meerdere malen per dag uit zichzelf de sim kaart vergrendeld en ik telkens opnieuw mij pin code moet ingeven. Dit kan gebeuren dat het zo is als ik hem uit mijn broekzak haal maar evengoed halverwege het typen van een smsje of appje. Mijn bereik valt dan weg en de sim vergrendeld en ik moet mijn pin code opnieuw invoeren.
Ik vind hierover geen info op andere forums van mensen met een gelijkaardig probleem op de nexus 5, wel heb ik mensen gevonden die hetzelfde hadden met de nexus 4 en toen was er blijkbaar een bug en was het wachten op een update.

Weet iemand of dit hier ook het geval is of heeft iemand gelijkaardige problemen/oplossing?

Alvast bedankt.

• Frikandel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-11 14:06
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 09:57:
Hallo,

Ik heb sinds enkele dagen een probleem met mijn nexus 5. Ik vind daarover geen topic dus post ik het hier. Het probleem is dat mijn nexus 5 sinds enkele dagen meerdere malen per dag uit zichzelf de sim kaart vergrendeld en ik telkens opnieuw mij pin code moet ingeven. Dit kan gebeuren dat het zo is als ik hem uit mijn broekzak haal maar evengoed halverwege het typen van een smsje of appje. Mijn bereik valt dan weg en de sim vergrendeld en ik moet mijn pin code opnieuw invoeren.
Ik vind hierover geen info op andere forums van mensen met een gelijkaardig probleem op de nexus 5, wel heb ik mensen gevonden die hetzelfde hadden met de nexus 4 en toen was er blijkbaar een bug en was het wachten op een update.

Weet iemand of dit hier ook het geval is of heeft iemand gelijkaardige problemen/oplossing?

Alvast bedankt.
Gebruik je een zogeheten 'task killer' of heb je systeem apps aangepast? Het kan namelijk zijn dat je een app hebt geïnstalleerd die op de achtergrond automatisch (systeem) apps afsluit, waardoor je opnieuw je simkaart in moet loggen.
Als tijdelijke oplossing zou ik je aanraden de code van de simkaart af te halen.

Verwijderd

Bedankt, ik gebruik battery doctor om achtergrond apps automatisch te sluiten maar heb ik al sinds ik mn telefoon heb begin februari en nooit problemen mee gehad. Systeem apps heb ik niet aangepast. Wel heb ik sinds enkele weken de andoid 5.0 versie en hebben sommige apps in het begin wat moeilijk gedaan tot ze geupdate waren. Misschien ligt het aan het feit dat er ergens nog iets mis is met de nieuwe android? Kan het zijn dat er iets mis is met mijn sim kaart? of moet ik het probleem louter bij mijn software zoeken?
Pagina: 1