[wenslijst] 0 als aantal / niet opnemen in totaal.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carnelain
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:15
Hoi tweakers,

Als ik een wenslijstje aan het opstellen ben komt het nog wel eens voor dat er meerder opties mogelijk zijn. Het zou dan makkelijk zijn als ik af een toe een bepaalde "configuratie" kan bekijken. Echter om het totaal van die configuratie te kunnen zien moet ik of producten verwijderen uit de lijst. Als ik deze niet had gekopieerd zal ik ze later weer toe moeten voegen. Veel heen en weer geklik. Zou het niet makkelijker zijn als ik het aantal van een product op nul kan zetten.Deze wordt dan niet in het totaal opgenomen.
Ik kan me voorstellen dat dit eerder al een keer is voorgesteld. Helaas heb ik geen topic kunnen vinden. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmvdberg
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-01 23:55

dmvdberg

Cake or Death?

Daar is de 'pauze' knop al voor geloof ik ^^

Demo lijstje
https://www.dropbox.com/s...2014-07-07%2021.17.27.png

M1 Max user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:15

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Je kunt hiervoor inderdaad het pauzeknopje gebruiken dat beschikbaar is als je op 'wenslijst bewerken' klikt. Ook is het mogelijk om meerdere wenslijsten aan te maken.

De gebruiksvriendelijkheid van de wenslijsten laat helaas wel wat te wensen over. Verbetering van de wenslijsten staat op de roadmap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmvdberg

dmvdberg

Cake or Death?

Goh. Geen klachten wbt wenslijst.
Goed om te horen dat het wel op de roadmap staat. Functie die nu bij niet werkt is 'zet automagisch in dat ene lijstje omdat ik dat heb aangevinkt'. Iets dat het eerder wel deed.

Maar goed, inmiddels aan gewend en so far very nice :)

M1 Max user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:38

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik zou het wel fijn vinden als items die je op 'pauze' zet, nog wel zichtbaar zijn zodat in geval je een wenslijst voor iemand anders maakt, aan kan geven dat je andere opties hebt, zonder telkens te moeten inloggen. Dat laatste is niet mogelijk als je niet naast de persoon zelf staat ;). Of als je niet wilt inloggen (even snel via mobiel laten zien bijvoorbeeld).

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmvdberg

dmvdberg

Cake or Death?

Misschien is een PC Builder dan een beter idee dan een wenslijst?
Alternate had vroeger een extreem solide builder. Momenteel compleet crap. Gat in de markt voor T.net ;)

M1 Max user

Pagina: 1