Zalman Z11 plus - Levertijd

Pagina: 1
Acties:

• Lucasftw
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-08-2025
Beste Tweakers,

Ik probeer al een paar dagen een Zalman Z11 Plus te bestellen.
Azerty vertelde me dat als ik deze aanschaf, dat zij hem pas op 20 augustus binnen hebben.
De kast is vrijwel overal uitverkocht/slecht leverbaar.

Ik zoek een?
Zalman Z11 Plus

Wat is je budget?
60 tot 80 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zalman Z11 Plus (geen HF)

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Als computerkast

Als jullie weten waar deze nog wel leverbaar is, of als jullie weten wat de reden is dat deze zo slecht leverbaar is, laat het mij dan svp even weten :)

Alvast bedankt!

• jorisvdelsen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-01 20:25
Hier staat gewoon levering 2-3 dagen?
En bij Freezing 1-5 dagen?

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Crucial 8GB DDR3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD

• Lucasftw
Ik heb bij Azerty besteld, en toen kreeg ik de volgende email:

Beste L Wouters,

Hierbij willen we u graag op de hoogte houden van de actuele levertijden van het volgende artikel
uit uw order 760111-1

Het artikel betreft de
541751 - Zalman Z11 Plus - Midtowermodel - ATX - geen voeding ( ATX12V ) - zwart - USB/Audio

Wordt binnen verwacht bij Azerty op:
20-08-2014

We bieden u de volgende mogelijkheden:
1) U kunt wachten tot het artikel voor u binnen komt en dan alles in 1 keer ophalen of laten
versturen.
2) U kunt kiezen voor een alternatief product.
3) U kunt wachten tot het artikel voor u binnen komt en de reeds gereserveerde producten vast
ophalen of laten versturen. U dient bij splitsing van de order rekening te houden met een meerprijs
voor de verzendkosten.

U kunt uw keuze telefonisch (0900-2937891) doorgeven of een email sturen naar
orderupdate@azerty.nl.

Met vriendelijke groet,

Verkoop afdeling Azerty

-----------------------------------------------------------------------------

Na ontvangst van deze mail heb ik de order geannulleerd.

• jorisvdelsen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-01 20:25
Ik zou bellen dat ze op de site een veel kortere levertijd hebben staan. Anders zou ik gewoon bij die Freezing bestellen.

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Crucial 8GB DDR3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD

• Lucasftw
Heb de kast zojuist bij Alternate besteld, hopen dat ie snel aankomt :)

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
ik las het eerst verkeerd -ik dacht over 2 weken, best lang-, maar er staat echt: we verwachten hem op 20 Augustus !

Op de site staat nog steeds, levertijd 2-3 dagen, ruim voorradig bij de leverancier.

• Lucasftw
Dat is dus de reden dat je niet bij Azerty (en andere winkels) moet bestellen als ze het niet op voorraad hebben :)

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-02 13:32
Lucasftw schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:15:
Dat is dus de reden dat je niet bij Azerty (en andere winkels) moet bestellen als ze het niet op voorraad hebben :)
En hoe kan je dat als klant nou weten als 9 van de 10 webshops niet geheel de waarheid vertellen over beschikbare voorraad?

Ik heb daar persoonlijk een hele simpele methode voor: als na bestelling blijkt dat het artikel niet geleverd kan worden binnen de opgegeven termijn = bestelling annuleren. Dat soort dingen vind ik viezigheden, ben ik heel erg allergisch voor en maak ik dus ook gelijk korte metten mee...

• Lucasftw
Met je eens. Na ontvangst van deze mail van Azerty heb ik gelijk de bestelling geannuleerd.
Heb hem maandag bij Alternate Nederland besteld, woensdag gekregen.
Pagina: 1