Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe video reeks?

Pagina: 1
Acties:

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:34
nieuws: Twente-onderzoeker krijgt half miljoen voor onderzoek draadloze communicatie

Nauta

Wellicht een leuk idee voor een nieuwe video serie? Het publiek op Tweakers is redelijk op de hoogte van de ontwikkelingen en is naar mijn idee dus ook zeer geïnteresseerd in alles wat er in de donkere krochten van de universiteiten wordt uitgedokterd.

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11 21:25
nieuws: Twente-onderzoeker krijgt half miljoen voor onderzoek draadloze communicatie

Zie eerste reacties. Zou het mogelijk kunnen zijn dat de Nederlandse onderzoekers zoals Nauta en hun onderzoeken keer vastgelegd worden? Lijkt mij interessant beeldmateriaal, waarvan ik denk dat toch wel veel animo voor is. :)

• snottlebocket
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-09 22:28
Hatsieflatsie schreef op maandag 07 juli 2014 @ 20:14:

Zie eerste reacties. Zou het mogelijk kunnen zijn dat de Nederlandse onderzoekers zoals Nauta en hun onderzoeken keer vastgelegd worden? Lijkt mij interessant beeldmateriaal, waarvan ik denk dat toch wel veel animo voor is. :)
Hey, wij zijn bij de Universiteit Twente op dit moment al flink aan het experimenteren met video's over ons onderzoek. Op ons Touch portaal staan bijvoorbeeld veel video portretten van onze onderzoekers en studenten.

Er wordt in dit thread gerefereerd naar een nieuwe video reeks, heeft Tweakers al eerder zoiets ondernomen?

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-11 21:07
snottlebocket schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 10:18:
[...]

Er wordt in dit thread gerefereerd naar een nieuwe video reeks, heeft Tweakers al eerder zoiets ondernomen?
Yep, check Gathering of the Tweakers

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:29

TradeMarkNL

Videoproducer
Leuk om te zien dat jullie met ons meedenken :) We zijn altijd opzoek naar goeie ideeën voor nieuwe series. Ik ga er binnenkort eens goed naar kijken of het geschikt is voor een videoserie. Interessant vind ik het zeker, alleen zullen we goed moeten kijken of en hoe het bij het medium video past. Daarmee bedoel ik dat we dingen willen laten zien en niet alleen iemand horen vertellen, dus het zal heel erg aan het (stadium van) het onderzoek liggen.

[ Voor 7% gewijzigd door TradeMarkNL op 08-07-2014 16:02 ]

• snottlebocket
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-09 22:28
TradeMarkNL schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:00:
Leuk om te zien dat jullie met ons meedenken :) We zijn altijd opzoek naar goeie ideeën voor nieuwe series. Ik ga er binnenkort eens goed naar kijken of het geschikt is voor een videoserie. Interessant vind ik het zeker, alleen zullen we goed moeten kijken of en hoe het bij het medium video past. Daarmee bedoel ik dat we dingen willen laten zien en niet alleen iemand horen vertellen, dus het zal heel erg aan het (stadium van) het onderzoek liggen.
Hey Mark, ik werk voor het Medialab / afdeling communicatie van de Universiteit Twente. Als je interesse hebt breng ik je graag in contact met de juiste mensen om te kijken of Bram Nauta en zijn onderzoek interessant is voor jullie video format.

Als blijkt dat Bram's onderzoek zich nog in een te prille fase verkeerd kan ik wellicht andere deuren voor je openen. Dagelijks kom ik op onze campus ontzettend gave onderzoeken tegen, van robotische vogels tot wetenschappers die op nano niveau fractalen laten groeien (veel boeiender dan het klinkt in zo'n droog artikel). Ook buiten het onderzoek gebeurt er van alles, ik ben bijvoorbeeld laatst nog op bezoek geweest bij een jongen die in zijn eigen glaswerkplaats uniek glaswerk maakt voor onze wetenschappers met uitzonderlijke materiaal wensen en eisen voor hun experimenten.

Ik kan hier uren over praten maar waar het eigenlijk op neer komt is dat ik dagelijks dingen tegen kom waar ik (ook als niet wetenschapper) ontzettend enthousiast van wordt. Dingen die ik graag zou willen delen met de wereld. Dat doen we al, maar daar heeft Tweakers natuurlijk een nog veel mooier podium voor.

Anyway, mijn contactgegevens staan op mijn tweakers profiel. Neem vooral contact op als je interesse hebt om een keer te komen kijken of er iets tussen zit voor jullie videoserie.
Pagina: 1