iOS7 Photostream synct oude foto's na verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MidnightRain
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-04-2016
Het zal aan mij liggen, maar ik begrijp het niet en vind ook geen oplossing online. Please advice!
Ik wil graag mijn photostream resetten, met een schone lei beginnen zeg maar. :P

Ik heb photostream uitgezet op mijn iphone 4 (iOS 7), op mijn ipad 3 (iOS7) en in iCloud (pc).
Zowel op beide mobiele devices als op mijn pc zijn de foto's niet langer zichtbaar.

Wanneer ik echter op een device photostream weer aan zet, komen de foto's weer terug.

2 vragen: waar komen ze vandaan?
En hoe reset ik dit? (Oftewel: hoe verwijder ik die foto's?)

Ik heb de foto's al gebackupt, dus ik ben niet bang voor verlies van foto's.
Ik heb in icloud ingelogd en bij accountinstellingen -> geavanceerd -> stel documenten en gegevens opnieuw in gekozen, maar ook dit helpt niet.

Alvast bedankt voor je hulp! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Photostream staat los van je album op je telefoon in de cloud, en slaat de laatste 1000 foto's op. Als je foto's op je telefoon verwijderd verdwijnen ze dus niet in de stream. Als je stream uit zet, zet je alleen het laten zien en het syncen van nieuwe foto's op dat device uit, je verwijdert ze echter niet uit de stream.

Hoe kun je ze dan wel verwijderen? Ofwel die foto's selecteren in de stream en verwijderen klikken, of op je mac de foto's in de stream selecteren en verwijderen. Das natuurlijk het makkelijkste. Dat zal overigens geheid ook wel op windows kunnen als je iCloud hebt geinstalleerd, maar dat weet ik niet.

/edit
Overigens eerste hit op Google:
http://support.apple.com/kb/ht5125
;)

[ Voor 6% gewijzigd door UltraSub op 07-07-2014 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MidnightRain
Hoi UltraSub,
Bedankt voor je snelle reactie en uitleg!

Die story bij apple had ik gelezen, ik kom er dan echter nog niet uit.
Ik gebruik icloud 3.1 en vind na navigatie naar de locatie van de icloud foto's geen enkele foto. Dus zowel niet in de folder Gedeeld, Mijn fotostream als Uploads.

Ik mag toch hopen dat ik niet 1000 foto's 1 voor 1 hoef te selecteren op 1 van mijn mobiele devices om ze te kunnen verwijderen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:56
Er was altijd een "Reset Photo Stream" in iCloud voor de redesign.

Nu heet die knop: 'Reset Documents & Data' dus weet niet of de Photo Stream dan ook wordt gereset. Andere iCloud documenten zullen waarschijnlijk dan wel gereset worden.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MidnightRain
ZpAz schreef op maandag 07 juli 2014 @ 21:43:
Er was altijd een "Reset Photo Stream" in iCloud voor de redesign.

Nu heet die knop: 'Reset Documents & Data' dus weet niet of de Photo Stream dan ook wordt gereset. Andere iCloud documenten zullen waarschijnlijk dan wel gereset worden.
Ja, weet ik. Vandaar dat ik had geschreven:
"Ik heb in icloud ingelogd en bij accountinstellingen -> geavanceerd -> stel documenten en gegevens opnieuw in gekozen, maar ook dit helpt niet."

Heeft dit voor iemand anders wel gewerkt voor Photostream?