Beste Allemaal,
Ik moet een nieuwe laptop, want ik ga volgend jaar studeren en mijn laptop van 7 jaar oud is inmiddels echt aan vervanging toe. Ik wil naast school ook filmpjes bewerken van een Go Pro.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil video's bewerken met de laptop. Het gaat hierbij vooral om filmpjes van de GoPro.
Wat is je budget?
Het liefst 750, mag richting 850
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal met mijn laptop ook de schoolbanken in moeten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Lenovo, Asus? Ik heb zelf een Lenovo G710 SSD met deze specificaties gevonden:
- Intel Core I7-4702 QM 2,2 GHz
- 4GB werkgeheugen/ 120GB SSD + 500GB Externe HDD
- Nvidia GeForce GT820M 1GB Dedicated
- DVD/RW Cardreader HDMI
- Windows 8.1
Bij de Mediamarkt zetten ze zelf de SSD erin, en halen de HDD eruit, maar deze leveren ze mee als externe HDD. De verkoper beweert dat ze de best-geteste SSD erin zetten (dit is op internet volgens de verkoper een alom geprezen SSD).
Hij zei ook dat ik voor 50 euro een 2x4GB werkgeheugen zou kunnen installeren. Maar dan komt die bij de mediamarkt in totaal uit voor 899 (849 + 50 euro).
Verder heb ik deze gezien:
pricewatch: Asus N56VV-S4069H
Is dit vergelijkbaar? Welke zou beter zijn? Is de Lenovo bijvoorbeeld waar voor mijn geld? Gezien deze op internet aangeboden wordt voor minder (alleen zonder ssd).
Ook zijn alle aanbevelingen op dit gebied zeer welkom, gezien ik echt geen held ben op het gebied van computer specificaties.
Ik zie door de bomen het bos niet meer, kan iemand mij helpen?
Ik moet een nieuwe laptop, want ik ga volgend jaar studeren en mijn laptop van 7 jaar oud is inmiddels echt aan vervanging toe. Ik wil naast school ook filmpjes bewerken van een Go Pro.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil video's bewerken met de laptop. Het gaat hierbij vooral om filmpjes van de GoPro.
Wat is je budget?
Het liefst 750, mag richting 850
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal met mijn laptop ook de schoolbanken in moeten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Lenovo, Asus? Ik heb zelf een Lenovo G710 SSD met deze specificaties gevonden:
- Intel Core I7-4702 QM 2,2 GHz
- 4GB werkgeheugen/ 120GB SSD + 500GB Externe HDD
- Nvidia GeForce GT820M 1GB Dedicated
- DVD/RW Cardreader HDMI
- Windows 8.1
Bij de Mediamarkt zetten ze zelf de SSD erin, en halen de HDD eruit, maar deze leveren ze mee als externe HDD. De verkoper beweert dat ze de best-geteste SSD erin zetten (dit is op internet volgens de verkoper een alom geprezen SSD).
Hij zei ook dat ik voor 50 euro een 2x4GB werkgeheugen zou kunnen installeren. Maar dan komt die bij de mediamarkt in totaal uit voor 899 (849 + 50 euro).
Verder heb ik deze gezien:
pricewatch: Asus N56VV-S4069H
Is dit vergelijkbaar? Welke zou beter zijn? Is de Lenovo bijvoorbeeld waar voor mijn geld? Gezien deze op internet aangeboden wordt voor minder (alleen zonder ssd).
Ook zijn alle aanbevelingen op dit gebied zeer welkom, gezien ik echt geen held ben op het gebied van computer specificaties.
Ik zie door de bomen het bos niet meer, kan iemand mij helpen?