Game pc +- 700 euro

Pagina: 1
Acties:

• slimburgke
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-12-2020
Beste Tweakers ,
tot kort heb ik altijd op een normale laptop zitten gamen tot op het moment dat het gewoon niet meer mogelijk was ( ik speelde vooral LoL)
Nu dat ik besloten had dat ik een desktop zou willen kopen met de mogelijkheid tot upgraden ( ik bedoel hiermee dat ik de intenties heb om betere onderdelen te kopen naarmate ik het geld ga binnen krijgen om te spenderen aan mijn nieuwe desktop )
Het probleem dat ik heb is dat ik geen verstand heb van al dit gedoe en wil zeker het risico niet nemen om zelf iets samen te stellen .

daarom zou ik jullie hulp vriendelijk willen vragen om mij te helpen

wat ik nodig heb om te starten is :
- een desktop
- een scherm
- een toetsenbord
--> het scherm en toetsenbord mogen goedkoper zijn , want deze zal ik zo snel als mogelijk willen verbeteren .

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik zou graag willen gamen op mijn nieuwe pc ( LoL ) + de mogelijkheid hebben om word,excel,powerpoint te kunnen gebruiken .

Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb momenteel een begin budget van rond de 700 euro , maar ik heb dus wel de intenties om veel meer te willen investeren

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
het enige wat ik momenteel in mijn bezit heb is een muis en een muismatje

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik begin van 0 dus ik weet het niet

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
merk is niet zo belangrijk , de prijs/kwaliteits-verhouding is het enige belangrijke

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik zou graag een koeling hebben die niet te veel geluid maakt + de optie op uitbreiding ( mijn excuses dat ik dit 3 keer heb opgenoemd )

Ga je overklokken?
ik ben iemand die soms graag een dagje gewoon non-stop wilt spelen ( niet dat ik 's nachts door wil spelen

mvg.
Slimburgke

en al reeds bedankt voor alle hulp , alleen zal dit zeker niet lukken :)

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

slimburgke schreef op maandag 07 juli 2014 @ 17:19:

Ga je overklokken?
ik ben iemand die soms graag een dagje gewoon non-stop wilt spelen ( niet dat ik 's nachts door wil spelen
Dat is niet overclocken, dus het antwoord is waarschijnlijk nee (want je weet niet wat het is).

Wat had je zelf in gedachten?

Kijk anders eens hier:
Budget Game-PC, budget €700,- inc. randapparatuur

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Verwijderd

Onderstaand systeem is een +/- basissysteem dat ik voor vrienden samenstel. Je hebt direct een processor die pas uit is en waarmee je gegarandeerd een lange tijd mee zal toekomen, een moederbord met een nieuwe chipset en een mooie videokaart waarmee je de huidige games en waarschijnlijk ook toekomstige games kan maxen op 1080p.

Je kan natuurlijk ook goedkoper gaan naar een pricewatch: Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost die je kan overclocken tot dezelfde videokaart die ik nu in dit systeem heb gestoken wat ook heel simpel is maar aangezien je zelf niet weet wat overclocken is kan je dit misschien best achterwege laten.

Moest je bepaalde merkvoorkeuren hebben betreffende de videokaart kan je nog steeds goedkoper of duurder gaan door te kijken naar de versie van Sapphire/ASUS/GIGABYTE.

De case moet je zelf eens kijken, ikzelf ben een corsair fanboy en ik vind hun designs echt supercool, natuurlijk moet jij zelf bepalen welke case je wil.

Bekijk het lijstje eens en zeg me wat je ervan vindt!

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4690 Boxed€ 179,90€ 179,90
1MSI H97 PC Mate€ 74,-€ 74,-
1MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB€ 236,-€ 236,-
1Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB€ 46,50€ 46,50
1Corsair Carbide SPEC-02 Red Led€ 51,-€ 51,-
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 63,-€ 63,-
1Samsung SH-224DB Zwart€ 13,-€ 13,-
1Seasonic S12II-Bronze 520W€ 48,50€ 48,50
1Crucial MX100 128GB€ 63,90€ 63,90
Bekijk collectie
Importeer producten