Ik wil een budget tot basis gamesysteem bouwen als het kan in een mini ITX kast,kleine behuizing dus. Ik heb een hele tijd niet serieus spellen gespeeld, dus zal me vooral op leuke steamdeals gaan richten.
Games als de Whitcher 2, wasteland 2 en Fallout new vegas (met texture mods e.d) spreken mij aan. Vooral bij zoiets als een gemodde fallout new vegas heb ik geen idee wat voor systeem er nodig is. Wat betreft nieuwere games wil ik alles in ~60 fps kunnen draaien, hoeft niet perse op de hoogste settings maar wel degelijk.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
voornamelijk gamen heb ook een imac voor de rest
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 600.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nope...
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Als het kan SSD erin eventueel dan iets boven budget. Heb ook een monitor nodig maar niet inbegroepen bij dit budget
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope alleen de Silverstone Sugo SST-SG08B-Lite of de Fractal Design Node 304 spreken mij als kast erg aan. Ik woon in een 1-kamer appartement
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt, oudere games flekkeloos draaien, nieuwere games op 60 FPS niet perse op max qua graphics in een kleine behuizing
Ga je overklokken?
Nope
Als dit onmogelijk is hoor ik het ook graag.
edit: Kon titel niet meer aanpassen spelfout....
Games als de Whitcher 2, wasteland 2 en Fallout new vegas (met texture mods e.d) spreken mij aan. Vooral bij zoiets als een gemodde fallout new vegas heb ik geen idee wat voor systeem er nodig is. Wat betreft nieuwere games wil ik alles in ~60 fps kunnen draaien, hoeft niet perse op de hoogste settings maar wel degelijk.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
voornamelijk gamen heb ook een imac voor de rest
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 600.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nope...
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Als het kan SSD erin eventueel dan iets boven budget. Heb ook een monitor nodig maar niet inbegroepen bij dit budget
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope alleen de Silverstone Sugo SST-SG08B-Lite of de Fractal Design Node 304 spreken mij als kast erg aan. Ik woon in een 1-kamer appartement
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt, oudere games flekkeloos draaien, nieuwere games op 60 FPS niet perse op max qua graphics in een kleine behuizing
Ga je overklokken?
Nope
Als dit onmogelijk is hoor ik het ook graag.
edit: Kon titel niet meer aanpassen spelfout....