Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Garantie Asus N56JN CN035H

Pagina: 1
Acties:

• Superman_FCT
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-06-2021
Beste forumleden,

Ik sta op het punt van het bestellen van een Asus N56JN CN035H of CN039H . Echter wil ik hierbij een SSD in plaatsen met behulp van een HDD caddy. Nu zit ik alleen te twijfelen of ik dat laat doen door een bekende die daar verstand van heeft of door Media Markt/BCC. Hoe zit dat met de garantie? Bij Media Markt/BCC betaal je gewoon 60 euro voor het inbouwen en daarmee garanderen ze natuurlijk wel de garantie, maar ben ik niet vrij om mijn HDD te upgraden of RAM te vergroten zonder daarbij garantie te verliezen? ( Mits je natuurlijk niks sloopt)

Tevens nog een kleine andere vraag:

Kan iemand voor mij verklaren waarom de N56JN CN035H bij verschillende webshops duurder is dan de CN039? Het lijkt mij toch dat de CN039 een betere versie is dan de CN035H

Voorbeeld:
http://www.bcc.nl/compute...op/asus-n56jncn035(75907)
http://www.bcc.nl/compute...top/asus-56jncn039(77132)

• Teon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-01 22:15

Teon

nieuw ...

Ik sta ook op het punt om de 35 of 38 te kopen.
Ik wilde eigenlijk de gehele harddisk eruit halen en een grote SSD erbij zetten, maar jouw idee is ook interessant.

Voor welke ben jij gegaan?

Waarom de 39H goedkoper is dan de 38H ligt aan de schijf. Een hybride SSD is nog duurder dan een HDD....

BANG! Dat is hem!

• Superman_FCT
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-06-2021
@ Teon

Ik ben voor de Asus 39H gegaan, tot nu toe tevreden mee. SSD ingebouwd en alles loop soepel, alleen heb ik toch wel wat vreemds opgemerkt. Wanneer ik de laptop niet achter de stroom heb en dus in de energiestand heb, dan moet ik zeker 2 seconden wachten als ik verkenner open. Echter als ik hem dan open via zoeken op windows 8 menu, dan opent de verkenner wel gelijk. Net alsof die anders met een omweg erheen moet ofzo.