Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo wie kan mij vertellen wat hier verkeerd gaat.
als mijn scherm uit is dan krijg ik geen whatsappjes melding binnen. zodra het scherm aangaat krijg ik de whatsappjes binnen. zo kan ik natuurlijk niet snel reageren of het is al te laat om te reageren..
wat gaat hier mis, is bij de instellingen ??????

m.v.g
Tjima

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Wat heb je zelf al geprobeerd om dit probleem op te lossen?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-11 12:05
Wifi of 3g?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:23
Wifi die uitschakelt zodra het scherm op zwart gaat?

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Arunia schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:11:
Wifi die uitschakelt zodra het scherm op zwart gaat?
Dit inderdaad als er geen 3G abonnement is...

Verwijderd

Topicstarter
Momus , nog weinig . alleen de instelling van whatsapp nagekeken . voor de rest weinig verstand van .
Catch22, zowel wifi als 3g
aurunia . dat kan je niet zien of de wifi uit gaat, immers het scherm is zwart ???

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet of er een 3g abonnement is . het heeft een prepay kaart. van simiyo

Verwijderd

Topicstarter
Simyo werk op het KPN netwerk

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-11 17:42
Heb je de applicatie al een keer opnieuw geïnstalleerd?
Heb je al op Google gezocht betreft het probleem, misschien hebben anderen het probleem ook?

[ Voor 46% gewijzigd door Frozenhands op 07-07-2014 16:23 ]

"That's what I do. I drink and I know things."

• 4WardNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-11 13:35
Kijk eens of bij je wifi-instellingen 'Wifi behouden in slaapstand' (o.i.d.) ingeschakeld staat. Mocht dit niet het geval zijn, zet dit dan aan.

Als dit het probleem niet verhelpt of als je deze optie al aan had staan, dan kan het ook nog zo zijn dat je de energiebesparende modus aan hebt staan op je mobiel en dat deze automatisch de dataverbindingen uitschakelt wanneer je scherm uit gaat. Deze modus uitzetten hoort het dan op te lossen.

Ik heb dit toestel zelf niet, dus waar beide opties precies te vinden zijn weet ik niet. Dat moet je zelf maar even opzoeken :+

Verwijderd

Topicstarter
4WardNL
ik ga het proberen, voor als nog bedankt

tjima
Pagina: 1