Goedendag allemaal,
Onze huidige router is een Draytek 2920n. Op zich een mooi ding maar de updates vindt ik persoonlijk van matige kwalitiet. Voorbeeldje laatste update heeft zowel de 3g functie als de print functie om zeep geholpen.
Zo zijn er wel meer voorbeelden te vinden van dingen die omvallen met updates natuurlijk. Maar dit doet me toch twijfelen over de algehele kwaliteit van het stukje software ontwikkeling bij Draytek.
Wie o Wie heeft een expertise voor wat betreft een goede kwaliteit wifi router met als prio de security?
Verdere aandachtpuntjes zijn:
1. Mate van gebruiksvriendelijke interface
2. Processor kracht (voor als je alle security aan hebt staan)
3. Programmeerbare Wifi off mode.
4. Mac filters (black en white listen)
Eigenlijk alles wat mijn huidige router heeft maar dan net een beetje beter qua patches en UI denk ik.
Oh ja, 5GHz en backward compatible met 2,4Ghz b,g,n
Zo, ..., ben benieuwd!
Mvg,
Gubyan
Onze huidige router is een Draytek 2920n. Op zich een mooi ding maar de updates vindt ik persoonlijk van matige kwalitiet. Voorbeeldje laatste update heeft zowel de 3g functie als de print functie om zeep geholpen.
Zo zijn er wel meer voorbeelden te vinden van dingen die omvallen met updates natuurlijk. Maar dit doet me toch twijfelen over de algehele kwaliteit van het stukje software ontwikkeling bij Draytek.
Wie o Wie heeft een expertise voor wat betreft een goede kwaliteit wifi router met als prio de security?
Verdere aandachtpuntjes zijn:
1. Mate van gebruiksvriendelijke interface
2. Processor kracht (voor als je alle security aan hebt staan)
3. Programmeerbare Wifi off mode.
4. Mac filters (black en white listen)
Eigenlijk alles wat mijn huidige router heeft maar dan net een beetje beter qua patches en UI denk ik.
Oh ja, 5GHz en backward compatible met 2,4Ghz b,g,n
Zo, ..., ben benieuwd!
Mvg,
Gubyan