Ik ben bezig met de voorbereidingen voor een home theater in mijn woonkamer en het idee is om de verschillende componenten d.m.v. 12 volt triggers aan elkaar knopen.
Het volgende heb ik al binnen:
Marantz SR7008 receiver
Sony VPL-HW40ES
No-name Beamer lift
Kingpin Tab tensioned scherm
er volgt nog een subwoofer.
De Marantz heeft 2 trigger uitgangen aan boord. Daarvan wil ik 1 van gebruiken om het audio gedeelte aan te sturen (de subwoofer) en 1 om de Video componenten mee te schakelen (Projektor, lift en scherm). Vraag is, hoe kan ik het beste één trigger uitgang in 3en opdelen (beamer/lift/scherm). Bestaan daar verdelers voor? Ik heb even rond gezocht maar ik kon zo snel niks vinden. Bestaan er ook stekkerdozen die getriggerd kunnen worden? De beamer zelf heeft namelijk geen trigger ingang.
Het volgende heb ik al binnen:
Marantz SR7008 receiver
Sony VPL-HW40ES
No-name Beamer lift
Kingpin Tab tensioned scherm
er volgt nog een subwoofer.
De Marantz heeft 2 trigger uitgangen aan boord. Daarvan wil ik 1 van gebruiken om het audio gedeelte aan te sturen (de subwoofer) en 1 om de Video componenten mee te schakelen (Projektor, lift en scherm). Vraag is, hoe kan ik het beste één trigger uitgang in 3en opdelen (beamer/lift/scherm). Bestaan daar verdelers voor? Ik heb even rond gezocht maar ik kon zo snel niks vinden. Bestaan er ook stekkerdozen die getriggerd kunnen worden? De beamer zelf heeft namelijk geen trigger ingang.
Mijn stuff -> http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/43289117