W8.1 Studenten

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detrexion
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-04 19:32
Hallo!

Even een kort vraagje. Ik ben van plan volgende week een game pc te bouwen. Nu zag ik dat ik voor 60 euro Windows 8.1 kan kopen. Is het mogelijk op deze setup op een USB of cd te zetten en die te installeren op een nieuwe pc of is het alleen een upgrade als je al een Windows versie op je pc heb staan?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:00

TheVMaster

Moderator WOS
Helaas voldoet jou topic niet aan de eisen die wij op Tweakers stellen.

Ik mis het volgende :
  • Welke oplossingen heb je (via de zoekmachines) gevonden en waarom voldoen deze niet?
  • Heb je al in het [Windows 8.1] Ervaringen & Discussie-topic gezocht naar een mogelijke oplossing voor je vraag? Je 'issue' is daar namelijk al een paar keer voorbij gekomen.
Kijk even goed in het beleid, wat er nu precies verwacht wordt van een goede topicstart, zodat dat in de toekomst beter gaat.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)

Je topic gaat daarom op slot.

[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 07-07-2014 14:21 ]

Dit topic is gesloten.