Opgelicht door verkoper Heikum?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbakevin
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-08 11:08
Hallo mede Tweakers,

Ik heb op de 28ste juli voor het eerst contact gehad met de verkoper "Heikum", echte naam is knip. Deze jongen had relatief positieve reviews, maar liet blijkbaar nog wel eens te wensen over qua zijn product.

Ik heb een PSN code van 1 jaar gekocht bij hem, waarna ik op 1 juli het geld overgemaakt heb. Hij is hierna, na het zien van "het geld zou nu binnen moeten zijn" niet meer online geweest, sinds 1 juli 12:12.

Mijn vraag aan jullie is: moet ik stappen ondernemen? En ik heb al meerdere tweakers gesproken die slechte ervaringen hebben met deze verkoper, moeten wij gezamenlijk ingrijpen?

Ik heb ondertussen zijn Skype, Facebook, locatie, oude basisschool etc. gevonden, maar ik ben een beetje in dubio wat ik nu zou moeten doen.

[ Voor 1% gewijzigd door zeef op 08-07-2014 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Nu online

Mimiix

Professioneel Prutser

Ik zou het nog even aankijken. Het Is vakantie periode en misschien Is ie wel weg. Beetje jammer dat ie het niet meld maargoed

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:11

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als hij op vakantie zou gaan, vind ik het wel beetje lullig dat niet te melden. Het is nu niet dat het mailen van een code zoveel tijd nodig heeft.

Modjes kunnen misschien zien of hij verder nog online is geweest?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbakevin
Ja precies, beetje lullig... en hij heeft zijn Facebook profiel foto deze zaterdag nog veranderd dus hij is niet weg lijkt mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:23

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-09 18:51
Ik ben ook door hem opgelicht zoals je tot 2x toe kunt lezen in mijn feedback over hem. Ik had 2 BF4 Premium keys voor de PC gekocht waarvan er eentje niet werkte. Origin heeft het uitgezocht en het bleek dat de desbetreffende key al een maand voor de verkoop was geregistreerd....

Na contact bood meneer aan om als tegemoetkoming met korting nogmaals een key aan mij te verkopen, maar zo ver is het nooit gekomen want opeens reageerde hij nergens meer op... Ik zie nu ook dat er meer mensen opgelicht zijn op zijn feedbackpagina.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbakevin
Beetje jammer dat ik niet eens reactie krijg! Ik hoop nog steeds dat het vakantie ofzo is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coevorden
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-08 16:10
Ook ik ben blijkbaar opgelicht door deze verkoper. Ook hier ging het om de PS+-advertendie, en nadat ik het geld had overgemaakt op 28 juni heb ik geen reactie meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essox Lucius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-09 10:56
Ik had ook gereageerd op zijn PSN advertentie.
Maar ik had zijn feedbacks eerst gecheckt,en had gezien dat ie al vaker keys had verkocht die al in gebruik waren.
Mijn verzoek was dat ik de code eerst in mijn mail box wilde hebben, en als de serial goed was zou hij netjes zijn geld krijgen.
Hij ging hier mee niet accord ,ik was blijkbaar niet "betrouwbaar" genoeg en dat was zijn handelwijze niet.

Het viel mij ook op dat hij adverteerde vanuit Eindhoven,maar op zijn profiel staat Helmond.
Ik had genoeg informatie om deze tweaker niet te vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbakevin
Ja je hebt gelijk, het was voor mij ook een twijfel geval, maar ik zag ook positieve reviews dus ik heb t toch geprobeerd... uiteindelijk een domme keus :( Ik denk dat mijn geld terug krijgen ijdele hoop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbakevin
Zo, ik heb helemaal niets meer gehoord. Verkoper is ook niet meer online geweest. Ik heb nu aangifte gedaan. @Leatherhide heb jij dat ook al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-09 18:51
Iemand nog wat gehoord hierover na de aangifte? En is er bij iemand al het adres van die gast bekend, want dan kunnen we even met z'n allen wat afspreken zeg maar.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essox Lucius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-09 10:56
^ Je kunt zijn adres volgens mij vinden op zijn Facebook profiel,zijn echte naam staat ook in zijn profiel!
Pagina: 1