Toon posts:

PC ziet USBstick niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Sinds kort heb ik een USBstick van 16GB maar mijn PC met Windows 8.1 ziet hem niet meer.
Er komt wel een geluidje wanneer ik heb aan/afkoppel maar ik zie hem nergens weer terug in: Mijn computer, Schijfbeheer en computerbeheer.
Ik heb ook een andere PC met ook windows 8.1 en die ziet hem ook niet
Weet iemand hoe dit komt?

Alvast bedankt want dit kostte mij wel een paar centen :'(

PS: Er stonden een aantal foto's op en ik heb er een bestand genaamd autorun.inf op gezet met de text:

[autorun]
label=RednasUSB

Het is een Logitec USB
Is dit het probleem of speelt er meer? (ik heb een andere USB en daar werkte het wel op)
Alvast bedankt. _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2014 22:35 . Reden: nog niet helemaal goed genoeg :O ]

• Unimproved
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-07-2022
Kijk anders even of Device Manager iets ziet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onder elke tab gekeken maar ik zie hem niet (ik heb gezocht voor logitec onder elke tab)

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2014 23:00 . Reden: niet goed gekeken ]

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Een USB stick zou onder schijfbeheer zichtbaar moeten worden.

Hoe kom je bij schijfbeheer: http://www.windowscorner....-windows_schijfbeheer.php
Als je daar niets ziet is hij waarschijnlijk kapot, of heel misschien dat windows door corrupte systeembestanden geen driver meer heeft.
Als je daar RAW ziet is hij waarschijnlijk ge-hot-swapt zonder "veilig verwijderen".
Mocht je dit zelf willen repareren dan moet je eerst alle data als verloren beschouwen. Als je dat niet wil moet je naar professionele data herstellers.
Anders: Thematopic: Datarecovery