Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas0111
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-05 14:17
Hallo,

Ik ben al even op zoek naar een nieuwe laptop, liefst om ook iet wat mee te gamen?
Ik heb nu namelijk een msi laptop (GP70 2PE) gevonden voor -50% ,maar aangezien ik er niet veel recencies en gebruikers van zie, weet ik niet goed of dit wel een goede deal zou zijn?
Hij voldoet voor mij aan alle specs, maar ik vraag me toch af hoe het kan dat deze minder dan 600 kost.
Hij heeft de 840m met zich mee 12gb ram 750gb hdd 128 ssd met ssd en i7, ik denk dat dit een koopje is maar ik wil niet in het zak gezet worden! Is deze te vetrouwen en krijg ik waar voor mijn geld? Al vast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Rare vraag. Je geeft al zelf aan, dat je de laptop voor de helft kan krijgen. Voor 600 euro heb je nergens anders een laptop met die specs. Wat ik me wel afvraag is, waar je die laptop met 50% korting kunt kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas0111
Lokale shop niet echt bekend ook op centralpoint.be maar komt wel in retail verpakking gwn miss verkoopt deze laptop niet goed omdat die slecht is (iets mis met het gebruik ofz )op youtube vind ik ook maar enkel revieuws terwijl er van andere laptops zoveel zijn?

[ Voor 4% gewijzigd door thomas0111 op 07-07-2014 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Msi en ook andere fabrikanten brengen zoveel versies uit van diverse laptops, dat niet elke versie een bron van reviews heeft op internet. Je vraag moet vooral zijn: Is de prijs goed voor het geen wat ik er mee wil gaan doen. Dit mis ik trouwens in je vraag. Waar gaat de laptop voor gebruikt worden? Dan nog ,is een laptop met deze specs voor 600 nooit een miskoop. Zeker niet als je budget het niet toelaat om meer te spenderen. Wil je een killer game laptop, dan is deze laptop geen juiste keuze ,gezien zijn 840M videochip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroundBreaking
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-06 05:51
Voor de helft moet er toch wel iets in zitten. Hoeft niet een probleem te zijn maar je moet het wel weten. Misschien is hij refurbished. Of terug gebracht omdat iemand hem toch niet fijn vond. Als de verkoper er eerlijk over is hoeft er geen probleem te zijn. Doet hij er heel vaag over zou ik toch even verder zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas0111
Ok merci zal hem eens aanspreken, er zou normaal gezien 2 jaar garantie moeten bij zitten dus al er iets niet werk kank ik er nog steeds met terug gaan.
Ik zou hem normaal gaan gebruiken voor school, ook veel op het internet moet niet echt meeneembaar zijn want hij blijft thuis op men desk staan (moge enkel pc vant school zelf gebruike) en ik zou hem ook willen gebruiken om af en toe een game te spelen maar dan op de gewone settings

[ Voor 47% gewijzigd door thomas0111 op 06-07-2014 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotograaf2004
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-07-2024
En, heb je al wat meer info over de herkomst van deze laptop? Zo ja, heb je hem gekocht? Vraag van mijn kant, ik wil ook heel graag een goedkope MSI gaming laptop. Mocht je hem zelf niet willen en mocht hij er nog staan, dan wil ik hem wel misschien (en zeker voor die prijs).

Mocht hij nog meerdere MSI laptops hebben voor (of rond) die prijs, dan houd ik mij ook tevens van harte aanbevolen. :)
Pagina: 1