Hallo,
Ik heb al zeker 1 jaar deze gaming computer, maar de laatste tijd gaat hij erg traag en slecht doen.
Traagheid: Meer dan 5 minuten wachten tot het bureaublad er is. Programma's als Steam, Skype, Spotify, Origin, etc starten allemaal om de beurten op en dit neemt er veel tijd in.
Slechtheid: Als ik een spel als de nieuwste simcity meer dan 10 minuten aan laat, valt de PC spontaan uit. Dit gebeurt ook met Minecraft en zelfs met Youtube. Ik snap hier helemaal niks van.
Zelf vind ik dit zeer vreemd, omdat zeker de processor een zeer goede is:
Moederbord: Gigabyte GA-78LMT-S2P (Socket AM3+)
Processor: AMD FX(tm)-4100 Quad-Core Processor van ~3.6 GHz
Geheugen: 4 GB RAM
Opslag: 1 HDD met 1,5 TB en 1 HDD van 180 GB
Videokaart: Club 3D GeForce GTX 560 SE
Voeding: Corsair CX750M
Monitoren: 1 BenQ DL2215 Full HD monitor en 1 oude Dell monitor.
Windows Versie: Windows 7 Home Premium 64 bits (6.1, Build 7601)
DirectX-versie: DirectX 11
Ik vind dit zelf een prima computer, want hij heeft me niet veel meer dan 400 euro gekost. Het moederbord had ik samen met de RAM en de Processor bij Conrad in een upgrade kit gekocht.
Als nog vind ik hem dus prima, maar deze problemen zijn erg frustrerend, dus zou iemand weten wat ik hier aan kan doen?
Alvast bedankt,
Adinias.
Ik heb al zeker 1 jaar deze gaming computer, maar de laatste tijd gaat hij erg traag en slecht doen.
Traagheid: Meer dan 5 minuten wachten tot het bureaublad er is. Programma's als Steam, Skype, Spotify, Origin, etc starten allemaal om de beurten op en dit neemt er veel tijd in.
Slechtheid: Als ik een spel als de nieuwste simcity meer dan 10 minuten aan laat, valt de PC spontaan uit. Dit gebeurt ook met Minecraft en zelfs met Youtube. Ik snap hier helemaal niks van.
Zelf vind ik dit zeer vreemd, omdat zeker de processor een zeer goede is:
Moederbord: Gigabyte GA-78LMT-S2P (Socket AM3+)
Processor: AMD FX(tm)-4100 Quad-Core Processor van ~3.6 GHz
Geheugen: 4 GB RAM
Opslag: 1 HDD met 1,5 TB en 1 HDD van 180 GB
Videokaart: Club 3D GeForce GTX 560 SE
Voeding: Corsair CX750M
Monitoren: 1 BenQ DL2215 Full HD monitor en 1 oude Dell monitor.
Windows Versie: Windows 7 Home Premium 64 bits (6.1, Build 7601)
DirectX-versie: DirectX 11
Ik vind dit zelf een prima computer, want hij heeft me niet veel meer dan 400 euro gekost. Het moederbord had ik samen met de RAM en de Processor bij Conrad in een upgrade kit gekocht.
Als nog vind ik hem dus prima, maar deze problemen zijn erg frustrerend, dus zou iemand weten wat ik hier aan kan doen?
Alvast bedankt,
Adinias.
"hmmm... over lv14, huh. well, hm... judgement-wise... you're a pretty bad person."