Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Omdat dat een persoonlijke keuze is. Ze zijn felgekleurd om lekker op te vallen vanuit de fabrikant. (Die ze vaker dan niet sponsort.)Twazerty schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:25:
Tijdens het WK zie ik sommige spelers rondlopen in oranje en gele schoenen, soms zelfs 1 gele en 1 oranje schoen. Waarom niet het hele elftal dezelfde schoenen? Heeft dit nog een betekenis?
[ Voor 4% gewijzigd door CyBeR op 06-07-2014 14:38 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Het zal wel met sponsorcontracten te maken hebben denk ik.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Blijven de mooiste ooit
Signature
Inderdaad het geval, valt in het echt reuze mee hoorSjah schreef op zondag 06 juli 2014 @ 16:03:
Goed leer mag glanzen, en is het ook niet de foto/filter?
Die Puma's etc echt onzin... Er zijn zo veel mooie schoenen neem je zulke dingen het veld mee op.
Signature
Predator?
Waren ook alleen voor de handel zeker
★ Lijkt joop.nl wel hier ★
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
MrMonkE schreef op zondag 06 juli 2014 @ 16:05:
Wat is er gebeurt met die geribbelde kicksen voor meer effect? Die waren bij WK in USA in geloof ik.
Predator?
Waren ook alleen voor de handel zeker

Deze zeker?

Signature
Toen waren er nog geen kleurtjes in de schoenen volgens mij.
Nee, ze hadden een soort rubber ribbel profiel op de top.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Bij deze is het juist niet het foto filter, ik heb ze zelf verkocht, en ze waren echt glanzend ingevet in plaats van mat zwart.Sjah schreef op zondag 06 juli 2014 @ 16:03:
Goed leer mag glanzen, en is het ook niet de foto/filter?
Adidas F50

Ik dacht dat je voetbalschoenen nog enigzins moest inlopen. Dat is tegenwoordig blijkbaar niet zo. Iedereen draagt nieuwe schoenen.
Jaahaa die waren het inderdaad.
Persoonlijke sponsors.... De shirtjes, broekjes en sokken horen bij de tenues van het team*, en worden dus geleverd door de sponsor van het land, maar de spelers hebben vaak zelf hun eigen schoenensponsors. Simple as thatTwazerty schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:25:
Tijdens het WK zie ik sommige spelers rondlopen in oranje en gele schoenen, soms zelfs 1 gele en 1 oranje schoen. Waarom niet het hele elftal dezelfde schoenen? Heeft dit nog een betekenis?
* Nike sponsort o.a. Nederland en Brazilië. Adidas sponsort o.a. Argentinië en Duitsland, Puma sponsort o.a. Algerije en Chili, etc.
edit: België lijkt gesponsord te worden door Burrda (??)

[ Voor 5% gewijzigd door naitsoezn op 06-07-2014 19:58 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Het zijn tenminste wat originelere shirt die van Burrda en las dat ze in Belgie zo goed als uitverkocht zijn. Aangezien ze dus op Adidas overstappen moet je er snel bij zijn mocht iemand er nog willen ...
Geef mij maar gewoon zwart of wit, het zijn zuurstokken geworden.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ja, geef mij ook maar gewoon zwarte schoenen, maar helaas lijkt dit een uitstervend ras te zijn.... Als je op zoek gaat naar zwarte voetbalschoenen, is de keuze niet meer reuze, zullen we maar zeggenSeñor Sjon schreef op maandag 07 juli 2014 @ 10:32:
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Deze waren toen echt topschoenenSeñor Sjon schreef op maandag 07 juli 2014 @ 10:32:
Gelukkig komen ze straks niet in de winkel als gekleurd paar, maar dat is ook een list. Want zo verkopen ze twee paar schoenen. Er was ook een keeper die naast een roze en groene schoen ook een roze en groene handschoen had.

Je hebt ze nog steeds met schroefnoppen

Of ze speelden op van die kalfslederen schoenen van Calcio Toevallig een NL merk.
[ Voor 19% gewijzigd door Sepp14 op 07-07-2014 11:26 ]