Apps op je PC

Pagina: 1
Acties:
  • 363 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cazure
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-07 09:32
Hallo Tweakers,

Ik voor een bepaalde app een promotie video gaan maken, alleen ik heb geen iOS7 apparaat in huis.
Weet iemand of het mogelijk is om een iOS app op je Windows PC te kunnen draaien via een omweg of dergelijke? Ik weet dat het bij Android ook kan, maar Android is niet Apple.

Mocht dit niet het goeie topic zijn, kan iemand mij eventueel een betere plek aanwijzen? Alvast bedankt!

Groeten,
Hero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Nee, dat kan niet. Op z'n best kan je op Mac OS X de iOS Simulator van Apple gebruiken, maar die is echt bedoeld voor het testen en ontwikkelen van Apps.

[ Voor 27% gewijzigd door johnkeates op 06-07-2014 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

iOS Simulator kun je alleen gebruiken voor apps waar je de broncode van hebt zodat je 'm naar x86 kunt compileren, de appstore kun je er niet mee op.

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:53
Hoe kan je nou een promotievideo maken voor iets wat je helemaal niet kan draaien? 8)7
Als de App voor IOS is en je hebt geen IOS device kan je het ook niet testen dunkt me,
en stel dat je het zou kunnen emuleren dan is het überhaupt niet te vergelijken met een fysiek apparaat! ;)

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-10 17:41

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Deze TS is wel erg mager en geeft ook niet echt de indruk dat er veel gedaan is om zelf tot een oplossing te komen. Aangezien GoT geen helpdesk is, gaat dit topic dicht. Voor meer info, zie: Het algemeen beleid #quickstart

Launching containers into space

Dit topic is gesloten.