Toon posts:

Kan ik mijn 2 VGA beeldschermen aansluiten op de DVI en HDMI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb besloten om een extra VGA beeldscherm aan mijn computer te zetten maar ik zit met het volgende probleem: Mijn videokaart heeft 2 uitgangen, HDMI en DVI, ik heb 1 beeldscherm werkend op de DVI uitgang waaraan ik een verloopje van DVI naar VGA heb gezet, nu is mijn vraag: kan ik mijn tweede beeldscherm aan mijn HDMI uitgang zetten door middel van een HDMI naar VGA omzetter?

Ik heb een Acer Aspire X1700 met een ATI Radeon HD 4300/4500 series videokaart.

Ik kon niemand met hetzelfde probleem vinden dus heb besloten zelf een topic te openen.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Voor DVI naar VGA bestaan verloopjes. Voor HDMI naar VGA ben ik bang dat je een dure converter moet gaan kopen.
Maar als je het signaal geconverteerd krijgt moet het gewoon kunnen ja :)

[ Voor 25% gewijzigd door The Eagle op 06-07-2014 12:28 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Het is goed om te horen dat het gewoon moet kunnen, ik had al ff gezocht en vond deze voor 20 euro: http://www.blueface.nl/10...KWshrO-sL8CFSjpwgodg0MAVA

Is dit een goede optie?

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ik betwijfel of dat ding werkt, met name omdat de converters normaal 3x zo duur zijn...

People as things, that’s where it starts.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik vond het ook al raar, omdat die andere al gauw rond de 50 - 100 euro. Daarom wou ik graag weten of het wel mogelijk was als ik het zou converteren. Omdat het toch wel aardig wat geld is.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Eigenlijk kan er weinig fout gaan, lang leve het retourrecht. Dus, ding kopen, uitproberen, en als het niet werkt, kun je het gewoon terugsturen naar de winkel.

People as things, that’s where it starts.

Pagina: 1