hey mensen, Sorry dat ik nog een topic maak want sommige mensen hadden me geholpen met onderdelen,
Maar toen ik naar de winkel ging om het optehalen wees de werknemer aan om beter een overklokbare onderdelen moest kopen hij zij dat het beter is, en me vader zij dat ik zeker moest zijn met welke onderdelen ik moest halen dus hij vondt dat het nog een dagje mocht duren
. Dus daarom vraag ik jullie advies.
maarja dit is de lijstje wat de werknemer hadt verteld, ik wil eigenlijk jullie advies wat beter is overklokbare onderdelen, of niet overklokbare onderdelen moet kopen?
/edit Sorry dat ik nog een topic maakte
en als de topic ergens anders hoort kunnen jullie dat ook zeggen want weet niet zoveel over tweakers.net
oops zie net dat de koeler als 0 euro weergeeft is, de prijs is voor de koeler € 57,90
Maar toen ik naar de winkel ging om het optehalen wees de werknemer aan om beter een overklokbare onderdelen moest kopen hij zij dat het beter is, en me vader zij dat ik zeker moest zijn met welke onderdelen ik moest halen dus hij vondt dat het nog een dagje mocht duren
maarja dit is de lijstje wat de werknemer hadt verteld, ik wil eigenlijk jullie advies wat beter is overklokbare onderdelen, of niet overklokbare onderdelen moet kopen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 189,85 | € 189,85 |
| 1 | MSI Z87-G45 Gaming | € 112,90 | € 112,90 |
| 1 | MSI Radeon R9 290 Gaming 4G | € 378,- | € 378,- |
| 1 | Corsair Graphite 230T Windowed Orange | € 66,76 | € 66,76 |
| 1 | Corsair Hydro Series H50 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 62,53 | € 62,53 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,- | € 13,- |
| 1 | Seasonic M12II Evo 620W | € 68,50 | € 68,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 891,54 | |
/edit Sorry dat ik nog een topic maakte
en als de topic ergens anders hoort kunnen jullie dat ook zeggen want weet niet zoveel over tweakers.net
oops zie net dat de koeler als 0 euro weergeeft is, de prijs is voor de koeler € 57,90