Ik zou een goed programma moeten hebben voor encryptie voor mijn pc en ook voor mijn webbrowser, iets waardoor mijn wat ik bekijk en zoek niet kan worden achterhaald, ik heb al even op google gezocht en vond daar een paar programma's maar zou niet weten welke nu betrouwbaar nog zijn want ik heb gehoord dat tor toch kan achterhaald worden en ik gebruikt ook soms hidemyass.com maar als ik dat gebruik is mijn internet heel traag, liefst dat de programma's gratis zijn! Alvast bedankt voor de hulp!
Als ik je goed begrijp: volledig anonimiteit & gratis & snel is niet vanzelfsprekend... Er zijn al best topics te vinden over anoniem icm. internet. Bijv. Tor, Nails, etc.
Maar de lange woordenbrij is erg slecht te volgen, dusdanig slecht dat ik het topic sluit. Ik stel voor dat je eerst nog wat gaat lezen en proberen (je hebt nu ook weer een drietal nieuwe zoektermen), om daarna zonodig een nieuw topic te starten. Dan ajb. met wat meer zinnen. (Een enkele zin van vijf regels is zegmaar onhandig lezen).
Maar de lange woordenbrij is erg slecht te volgen, dusdanig slecht dat ik het topic sluit. Ik stel voor dat je eerst nog wat gaat lezen en proberen (je hebt nu ook weer een drietal nieuwe zoektermen), om daarna zonodig een nieuw topic te starten. Dan ajb. met wat meer zinnen. (Een enkele zin van vijf regels is zegmaar onhandig lezen).
edit:
Overigens wil je jezelf ook afvragen of een browser van Google nu wel de meest verstandige keuze is als privacy / anonimiteit belangrijk is...
Overigens wil je jezelf ook afvragen of een browser van Google nu wel de meest verstandige keuze is als privacy / anonimiteit belangrijk is...
[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 05-07-2014 19:49 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()