Hey tweakers,
Ik heb op een ander forum rondgevraagd naar een goedkoop gaming PC'tje in Mini-ITX formaat, daarbij kreeg ik de volgende build:
Eventueel wil ik later nog een dedicated videokaart bijplaatsen. Ik wil vooral de basiscomponenten bestellen en later een videokaart plaatsen o.i.d. Kan ik een beetje gamen op Medium met deze build? Ik speel vooral Minecraft, Euro Truck Simulator 2 en online Flash games
Wat mag het systeem gaan kosten?
€375 excl. verzending en assemblage doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, heb momenteel een laptop. Heb wel een speakersetje
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De hele mik-mak. In het budget hoeft geen OS, toetsenbord, speakers, monitoren etc. te zitten. Enkel de basiscomponenten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mini-ITX, het liefst past alles in een Cooler Master Elite 130
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid moet niet al te storend zijn. Energieverbruik ook niet al te hoog, en Mini-ITX.
Ga je overklokken?
Indien mogelijk.
Ik heb op een ander forum rondgevraagd naar een goedkoop gaming PC'tje in Mini-ITX formaat, daarbij kreeg ik de volgende build:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A10-6800K Boxed | € 114,- | € 114,- |
| 1 | MSI A88XI AC | € 79,55 | € 79,55 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,04 | € 46,04 |
| 1 | Cooler Master Elite 130 | € 37,95 | € 37,95 |
| 1 | Corsair CML4GX3M1A1600C9 | € 38,- | € 38,- |
| 1 | Corsair Builder CX430 Bronze | € 37,65 | € 37,65 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 353,19 | |
Eventueel wil ik later nog een dedicated videokaart bijplaatsen. Ik wil vooral de basiscomponenten bestellen en later een videokaart plaatsen o.i.d. Kan ik een beetje gamen op Medium met deze build? Ik speel vooral Minecraft, Euro Truck Simulator 2 en online Flash games
Wat mag het systeem gaan kosten?
€375 excl. verzending en assemblage doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, heb momenteel een laptop. Heb wel een speakersetje
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De hele mik-mak. In het budget hoeft geen OS, toetsenbord, speakers, monitoren etc. te zitten. Enkel de basiscomponenten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mini-ITX, het liefst past alles in een Cooler Master Elite 130
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid moet niet al te storend zijn. Energieverbruik ook niet al te hoog, en Mini-ITX.
Ga je overklokken?
Indien mogelijk.