Belgische monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 338 views

• Aleksej
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-12-2025
Mijn vader heeft een half jaartje terug een Full Hd monitor opgepikt voor 100 euro in België (aanbieding) ik vraag me af of hij goed is voor gaming.
Hier een link:
http://www.medion.com/be/...22+LED+monitor/30017285A1

• ISaFeeliN
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-01 18:36
Wat versta jij onder goed?

Je zult er best games mee kunnen spelen. Of het 'goed' is is nogal subjectief. Maar een monitor van een paar honderd euro meer, zal hoogstwaarschijnlijk een betere ervaring zijn.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ja hoor, prima ding om mee te gamen. Is gewoon een full HD monitor met, zogenaamd, 2 ms responstijd (grey-to grey) (En je weet niet hoe dit in de praktijk is natuurlijk)

Het hangt natuurlijk heel erg van je eisen af zoals ISaFeeliN al zegt. Misschien game je liever op een 144 Hz scherm of een IPS paneel met mooiere kleuren, of zelfs een 2560 x 1440p 27" monitor.. Goed is in dit geval inderdaad subjectief.

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026🪦🪦🪦

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Tot nader orde is Medion niet bepaald 'made in Belgium' (huismerk van Duits supermarktketen met spul dat gewoon in het Verre Oosten gemaakt wordt zoals alle andere computerzooi).

En of het goed is - A ) inderdaad subjectief, B ) iets wat je zelf net zo goed kunt uitzoeken als wij, door reviews en ervaringen op te zoeken, of stapje verder door te kijken of datgene wat onder 'Medion' naam verkocht wordt ook onder andere naam te vinden is en wat daar de meningen over zijn.

Omdat je zelf blijkbaar nog geen moeite gedaan hebt is deze vraag zo niet topicwaardig en sluit ik dit topic dan ook.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.