Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

inloggen via firefox

Pagina: 1
Acties:

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
vraag maar verwijderd...jammer dat tweakers geen beginnersforum heeft..
zoals bv hardware info, daar wordt je niet ineens aangevallen met een "domme vraag"
en xp staat hier op een pc van de zaak..je moet ze nog de kost geven, die dat hebben ;)

[ Voor 188% gewijzigd door luifel op 05-07-2014 14:22 ]

Verwijderd

Je weet dat je probeert in te loggen met een versie van FF waarvan de support (door Mozilla zelf!) meer als 4 jaar geleden al gestopt is..? Niet heel handig lijkt me.

En dan heb ik het nog niet over het feit dat je met je XP-bak op het internet wilt.. :P

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Heb je niet versie 30.0 ipv 3.0? Dat het puntje verkeerd staat? 3.0 zou ik mijden in ieder geval, met zo'n oude browser online gaan onder een besturingssysteem waarbij lekken niet meer gedicht worden...

[ Voor 52% gewijzigd door Raven op 05-07-2014 14:23 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:51
Aangevallen? Dat valt toch wel mee. Ik zie in de reacties geen aanval. Firefox 3.0 is gewoon erg oud. Ondertussen zijn er een shitload een nieuwere en veiligere versies van Firefox uitgekomen.

Ook zou het me niets verbazen als de tweakers.net developers niet testen met zulke oude Firefox-versies, en ja dan sluipen er foutjes in.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:02

rob_erwt

What does this button do?

OK, als je zelf de vraag niet meer wil stellen, kan deze verder naar het archief.

In het algemeen is het overigens idd aan te raden om te kijken of je de software (en OS) probeert up te graden. Of je baas ervan te overtuigen dat te doen. Met zulke verouderde software is online gaan vragen om problemen. En dan is niet kunnen inloggen op Tweakers nog wel het minste van je problemen. ;)

SB -> BFA

Never underestimate the power of stupid people in large groups