KPN: Xbox live updates en de Experiabox v9 (ZTE H368N)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEindbaas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:09
Beste Tweakers,

Ik heb de vraag of iemand hier het werkend heeft gekregen dat de Experiabox v9 gameupdates van de XBOX 360 kan binnenhalen?

Wat ik zelf al heb geprobeerd:
- UPNP enable
- Poortforwarding
- DHCP Binding
- DMZ Host

Dit is op de Experiabox v9 gedaan dit deed niks dus ik dacht nou laten we het ook is testen met een eigen router erachter.

- router goed ingesteld
- Experiabox v9 ingesteld
- Alles werkt dus xbox aan gooien.

Je zou denken laat dit dan is de truuc zijn maar dit is ook niet het geval. Toen maar is KPN gebeld en gevraagd aan de telefoniste of KPN mij kan helpen. Ik geef aan dat ik klant bij UPC, Ziggo etc ben geweest en ik eigenlijk nooit last hiervan heb gehad en waarom dit bij KPN wel het geval is. Dat ging zij even navragen.

Na een paar minuutjes in de wacht gestaan te hebben komt ze met het antwoord poort forwarding! Toen vertelde ik de aardige telefoniste dat ik die handeling al had gedaan en nog wel meer truucjes geprobeerd had.

Dus de mevrouw vertelde mij dat zij het ook verder niet wist en daar ging ik eigenlijk al vanuit...

Dus de vraag aan iemand die het wel werkend heeft gekregen of hij hiermee kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-10 21:10
Ik zit helaas met hetzelfde probleem. Ik heb net met KPN gebeld en daar aangegeven dat ik de poorten al had geforward, DMZ, DHCP binding, UPNP staan aan. De jongen aan te telefoon gaf aan dat ik nog 1 andere poort zou kunnen toevoegen die ik niet had opgenoemd.

Hij heeft me deze pagina gestuurd: http://forum.kpn.com/t5/O...9-Xbox360/m-p/237939#M847

Helaas heeft het mijn probleem niet opgelost. De enige andere optie die ik kreeg was mijn V9 omruilen voor de V8, dan zou het wel moeten werken..

Gelukkig heb ik het nog maar een week en zou ik dit nog kunnen proberen. Anders kan ik het volgens mij nog opzeggen en ga ik wel naar Ziggo

*correctie. Ik heb geprobeerd om de andere poorten toe te voegen, dit heeft het probleem niet verholpen. Contact gehad met KPN om de modem om te ruilen. Meld deze jongen dat hij niet kan omruilen omdat hij niet weet welk modem ik zou ontvangen. Vervolgens verwijst hij me vrolijk door naar de forums van kpn waar ik dus alle opties al heb geprobeerd. Goede service dus...*

[ Voor 21% gewijzigd door ThaJoop op 21-07-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supayoshi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-10 21:44
Hey ThaJoop,

Probeer eens één IP te DMZ'en, alle portforwards verwijderen (anders gaan die poorten niet naar de DMZ. En DMZ naar een router. (zet daar upnp op aan) of portforward daarop. (dus router aansluiten op WAN poort)
naar de experiabox LAN poorten.

Dan zou het wel moeten werken, V9 is een bug ja, dat de DMZ niet goed werkt met normale devices. Heb het getest met een router van TP link en werkte daarmee wel.

Dus alle port forwards in de ZTE verwijderen, DMZ naar het IP van de router (die is DHCP client van de Experia)

;) Succes