geen verbinding met wifi meer mogelijk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

ik heb een toshiba laptop waarmee ik ineens geen verbinding meer kan maken met m'n eigen draadloze netwerk thuis. Ik heb onlangs een scan gedaan met hitman pro en ik vermoed dat daarmee iets gewijzigd is aan de instellingen. Voordat ik dat deed werkte alles naar behoren.

Als ik met rechts klik op het netwerk icoontje worden wel de beschikbare netwerken weergegeven maar inloggen is ineens niet meer mogelijk.

Ik heb de volgende stappen doorlopen: met rechts klikken op het netwerk icoon en dan draadloze netwerken beheren geeft wèl mijn netwerk weer. Maar ik kan geen verbinding maken.

In het netwerkcentrum staan 3 netwerk verbindingen: Local Area Connection; wireless network connection en wireless network connection 2.

In het configuratiescherm heb ik de stuurprogramma's bijgewerkt van de netwerk adapter en ik heb hem in- en uitgeschakeld.

De fn toets gevolgd door (of tegelijk met) F8 helpt ook niet / geen reactie.

Met de ethernetkabel erin heb ik wel gewoon internet en wifi via m'n iphone werkt wel gewoon.

Via netwerk verbindingen en dan met rechts op "wireless network adapter" en dan probleem vaststellen laat vervolgens zien dat "verbindingsmogelijkheden voor draadloze netwerken" zijn uitgeschakeld.

Wat kan ik nu doen om weer verbinding te krijgen met mijn netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 22:12
Verwijder de netwerkinterfaces uit Apparaatbeheer, herstart en voeg ze weer toe. (Windows detecteert ze waarschinlijk zelf al.)

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedoel je netwerkadapters? (conf.scherm-apparaatbeheer-netwerkadapters / windows 7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:58

lier

MikroTik nerd

Als ik met rechts klik op het netwerk icoontje worden wel de beschikbare netwerken weergegeven maar inloggen is ineens niet meer mogelijk.
Welk melding krijg je?

Heb je al even met een LiveCd getest?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowAS1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-07 11:44

ShadowAS1

IT Security Nerd

Welke fout krijg je als je wilt verbinden?
Is het password of andere draadloze instellingen in de router gewijzigd?
Heb je je wireless profile al eens opnieuw ingesteld?

PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.