Ik heb twee vervelende irritaties als ik mijn hoofdtelefoon(Sony XB500) wil aansluiten op de aansluiting van de televisie(LG 42lg50). Ik krijg namelijk een zoem als ik films kijk via de mediaplayer(ook tv programmas zelf), die niet constant is, maar eerder verschilt per scene lijkt het. Daarnaast hoor ik bij effecten/harde geluiden clipping, alsof het volume veel te hard staat. Het volume van de tv staat dan op 7%, koptelefoon heeft zelf geen volumeregelaar.
Ik dacht eerst dat het zoemen kwam door mijn 5m verlengkabel, maar als ik rechtstreeks de hoofdtelefoon aansluit, klinkt het exact hetzelfde.
Op andere bronnen zoals telefoon / pc (via t6100 set) / tablet heb ik geen clipping & gezoem en kan het geluid veel harder zonder distortion.
Ik lees hier wat verhalen over geaarde stopcontacten, geen idee of dit er mee te maken heeft, de televisie staat aangesloten op ongeaard stopcontact.
Kan ik hier iets aan doen? Of is er hulpmiddel als een versterker nodig?
Ik dacht eerst dat het zoemen kwam door mijn 5m verlengkabel, maar als ik rechtstreeks de hoofdtelefoon aansluit, klinkt het exact hetzelfde.
Op andere bronnen zoals telefoon / pc (via t6100 set) / tablet heb ik geen clipping & gezoem en kan het geluid veel harder zonder distortion.
Ik lees hier wat verhalen over geaarde stopcontacten, geen idee of dit er mee te maken heeft, de televisie staat aangesloten op ongeaard stopcontact.
Kan ik hier iets aan doen? Of is er hulpmiddel als een versterker nodig?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12