Zeer regelmatig stuur ik een e-mail aan x.xxxx@casema.nl en had nooit problemen. Maar sinds, inmiddels gisteren, krijg ik de mail retour met onderstaande melding:
"This is the mail system at host smtp04.glasoperator.nl.
I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.
For further assistance, please send mail to postmaster.
If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message.
The mail system
<x.xxxxx@casema.nl>: host mx.tb.mail.iss.as9143.net[212.54.42.8] said:
550-rejected because 37.143.82.179 is listed at ix.dnsbl.manitu.net
550-Your e-mail service was detected by mx.selfip.biz (NiX Spam) as
spamming at 550-Fri, 04 Jul 2014 16:26:16 +0200. Your admin should visit
550 http://www.dnsbl.manitu.net/lookup.php?value=37.143.82.179 (in reply to
RCPT TO command)".
Overigens is x.xxxx@casema uit privacy even zo hier genoemd.
Ik heb een betaalde abo op Malwarebytes en mijn laptop volledig laten scannen en is er niets gevonden. Ook F-secure heeft niets gevonden. Ik mail via Office Outlook 2007 en zijn alle updates, net zoals van W7, gedownload en geïnstalleerd. Het in het bericht genoemde IP-adres vindt ik terug met ipconfig/all en klopt. Dit adres krijg ik van Vodafone via glasvezel.
Verzend ik de mail via G-Mail of Hotmail komt de mail niet retour. Dat laatste kan ik begrijpen als ik het goed heb omdat dan mijn ip-adres niet meegezonden wordt.
Deze oude knar is niet zo thuis in de Engelse taal maar als ik naar de site gaat die is aangegeven snap ik er niets meer van. Het heeft volgens mij niets met het probleem te maken of toch wel?
Kan er iemand mij op het goede spoor zetten om dit probleem op te lossen?
"This is the mail system at host smtp04.glasoperator.nl.
I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.
For further assistance, please send mail to postmaster.
If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message.
The mail system
<x.xxxxx@casema.nl>: host mx.tb.mail.iss.as9143.net[212.54.42.8] said:
550-rejected because 37.143.82.179 is listed at ix.dnsbl.manitu.net
550-Your e-mail service was detected by mx.selfip.biz (NiX Spam) as
spamming at 550-Fri, 04 Jul 2014 16:26:16 +0200. Your admin should visit
550 http://www.dnsbl.manitu.net/lookup.php?value=37.143.82.179 (in reply to
RCPT TO command)".
Overigens is x.xxxx@casema uit privacy even zo hier genoemd.
Ik heb een betaalde abo op Malwarebytes en mijn laptop volledig laten scannen en is er niets gevonden. Ook F-secure heeft niets gevonden. Ik mail via Office Outlook 2007 en zijn alle updates, net zoals van W7, gedownload en geïnstalleerd. Het in het bericht genoemde IP-adres vindt ik terug met ipconfig/all en klopt. Dit adres krijg ik van Vodafone via glasvezel.
Verzend ik de mail via G-Mail of Hotmail komt de mail niet retour. Dat laatste kan ik begrijpen als ik het goed heb omdat dan mijn ip-adres niet meegezonden wordt.
Deze oude knar is niet zo thuis in de Engelse taal maar als ik naar de site gaat die is aangegeven snap ik er niets meer van. Het heeft volgens mij niets met het probleem te maken of toch wel?
Kan er iemand mij op het goede spoor zetten om dit probleem op te lossen?