Wat is wijsheid Ik zit nu te twijfelen tussen de Silverstone Milo ML04 en de Silverstone Grandia GD06B als htpc behuizing, In beide kasten zouden mijn componenten passen, beide kasten passen goed in mijn Dressoir. Een andere optie is natuurlijk ook van harte welkom.
Een budget heb ik niet echt maar als goede Hollander wil ik natuurlijk niet meer uitgeven dan nodig. Ik zoek een htpc behuizing die voldoet aan de volgende eisen:
1: Hij mag niet meer dan 155mm hoog, 500mm breed en 500mm diep zijn.
2: hij moet een donker metale voorkant hebben die er goed uit ziet.
3: hij moet een gewone pcu (140mm) aan kunnen
4: Hij moet een optical drive poort hebben waarbij de diskdrive niet meteen zichtbaar is
5: Hij moet een gewoon m-atx mobo ondersteunen.
6: Hij mag niet al te luid zijn.
De Grandia is nu wel wat mooier en ik hoef mijn half size pci frontjes niet te gebruiken en is hij waarschijnlijk stiller al is mijn rig nu ook weer niet zo heel zwaar met een phenom 2 quad core op 2.6ghz en een passieve gpu. Aan de andere kant is het wel een kast uit 2011 en is hij € 40 duurder dus dat is dan weer de keerzijde.
Een budget heb ik niet echt maar als goede Hollander wil ik natuurlijk niet meer uitgeven dan nodig. Ik zoek een htpc behuizing die voldoet aan de volgende eisen:
1: Hij mag niet meer dan 155mm hoog, 500mm breed en 500mm diep zijn.
2: hij moet een donker metale voorkant hebben die er goed uit ziet.
3: hij moet een gewone pcu (140mm) aan kunnen
4: Hij moet een optical drive poort hebben waarbij de diskdrive niet meteen zichtbaar is
5: Hij moet een gewoon m-atx mobo ondersteunen.
6: Hij mag niet al te luid zijn.
De Grandia is nu wel wat mooier en ik hoef mijn half size pci frontjes niet te gebruiken en is hij waarschijnlijk stiller al is mijn rig nu ook weer niet zo heel zwaar met een phenom 2 quad core op 2.6ghz en een passieve gpu. Aan de andere kant is het wel een kast uit 2011 en is hij € 40 duurder dus dat is dan weer de keerzijde.