Toon posts:

Kraak in geluid met CL PCI64

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje gedraait met een abit KT7A-RAID mobo en een terratec DMX XFire. Maar na een leuke instabiele tijd, kwam ik er achter dat de DMX problemen gaf met de stabieliteit. Nu ben ik terug gegaan naar mijn Creative Labs PCI64, maar in het geluid zit regelmatig gekreek. Daar had ik geen last van met mijn DMX, maar het systeem liep daarmee regelmatig vast. Ik heb nu geen idee hoe ik dat kan voorkomen. Als het systeem niet meer kreekt vind ik het al prima, want op mijn bureau staan maar 2 speakers, dus surround heb ik niet, en als ik dat wel wil, sluit ik hem wel aan op mijn Dolby Pro Logic (DDigital) versterker. dan heb ik nog altijd beter geluid.

Als ik een andere kaart moet kopen, dan wil ik ook ff weten wat jullie voorkeur is. SB Live, toch een terratec, een hercules, of misschien toch een yamaha.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een Idee????????

Additional Info:
Als ik W2K erop zet, krijg in constand een kruising tussen een kreek en een piep. (onhelderen piep dus)

Zou ander PCI slot helpen???????

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 20:54

Copyman

Dode muis

Dit probleem had ik ook, maar niet meer nadat ik de nieuwste VIA 4in1 driver had gedownload en geinstalleerd. hij is te vinden op http://www.viatech.com ;)

Suc6

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Verwijderd

Topicstarter
Nu dus nog steeds problemen ermee.

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 20:54

Copyman

Dode muis

Hmm.. niet geholpen? Stuur dan eens even een mailtje naar Creative zelf:

support@europe.creative.com

Vergeet niet je systeem specs en eventueel een IRQ lijstje mee te sturen...

En uiteraard je probleem... :P

Zeer belangrijke informatie: Inventaris